תהליך עבודה סליקה פנסיונית –

היא הדאגה שלנו….

    צור קשר לקבלת הצעה אטרקטיבית



    תהליך עבודה מסלקה פנסיונית

    חטיבת סינאל פנסיה מובילה בשירות היעיל והחסכוני ביותר בתחום הסליקה הפנסיונית בישראל!

    חטיבת סינאל פנסיה מספקת למעסיקים, סוכני ביטוח ומנהלי הסדרים פנסיוניים פתרון מקיף, מקצה לקצה, לסליקת כספי ההפקדות לחסכון הפנסיוני באופן ממוכן , מאובטח ותואם את דרישות הרגולציה, לכלל הגופים המוסדיים במשק.

    תהליך עבודה סליקה פנסיונית של חטיבת סינאל פנסיה:

    1. קבלת קובץXML  מהמעסיק המופק ממערכת השכר ומכיל את נתוני ההפרשות הפנסיוניות של העובדים
    2. טעינת הקובץ במערכת ובדיקת תקינותו מבחינה טכנית. שליחת דוח סליקה מפורט ומרוכז לאישור המעסיק
    3. התאמה כספית שידור הקובץ לחברות הביטוח והיצרנים השונים
    4. קבלת היזון חוזר מחברת הביטוח, היזון טכני והיזונים שוטפים
    5. טיפול בדיווחים שגויים העברת תיקונים בהתאם  לדרישת חברת הביטוח וטיפול בשיוך הכספים לקופה
    6. סיום טיפול – שליחת דוח היזון חוזר למעסיק המשקף את סטטוס פיזור הכספים בקופות

    לפרטים נוספים והצטרפות לשירות אנא צרו קשר עם מחלקת המכירות בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428

    מוצרים משלימים נוספים

    סליקה פנסיונית לחברות – סינאל פנסיה
    קרא עוד
    מערכת שכר בקליק
    קרא עוד
    טופס 101 אלקטרוני
    קרא עוד
    צור קשר