תהליך עבודה סליקה פנסיונית – בהתאם לדרישות הרגולציה

חטיבת סינאל פנסיה מובילה בשירות היעיל והחסכוני ביותר בתחום הסליקה הפנסיונית בישראל!

חטיבת סינאל פנסיה מספקת למעסיקים, סוכני ביטוח ומנהלי הסדרים פנסיוניים פתרון מקיף, מקצה לקצה, לסליקת כספי ההפקדות לחסכון הפנסיוני באופן ממוכן ,מאובטח ותואם את דרישות הרגולציה, לכלל הגופים המוסדיים במשק.

תהליך עבודה סליקה פנסיונית של חטיבת סינאל פנסיה:

  1. קליטת קבצי XML למערכת ושידור לחברות הביטוח. והיצרנים השונים
  2. דיווח על העברות כספים ליצרנים השונים
  3. טיפול בהיזונים חוזרים (תיקון הפרשות בקובץ) ושליחה מחדש לחברות הביטוח (העברת עובדים בין קופות, שליחת אסמכתאות בגין התשלום, תיקונים רטרואקטיביים, ועוד).
  4. סיום טיפול. שליחת דיווח למעסיק על שיוך הכספים לעמית ואישור על סיום טיפול.

 

לפרטים נוספים והצטרפות לשירות אנא צרו קשר בטופס מצד ימין או בדוא”ל market@synel.co.il ובטלפון 09-7750454