שעון נוכחות

שעוני נוכחות תוצרת סינאל מתמקדים לייעל את העסק או הארגון שלך:

  • שעון נוכחות תוצרת סינאל הינו מסוף מתקדם המשמש לדיווחי נוכחות עובדים, בקרת כניסה, דיווח על ארוחות ודיווחי משימות מורכבים.
  • משתלב במערכת הנוכחות ומערכת נתוני השכר / תוכנת שכר של סינאל
  • מיוצר בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובעל תוי תקן  בינלאומיים
  • יכולת עבודה באופן מקוון וכן Off-Line.

דיווח נוכחות מתבצע באמצעות שעון נוכחות ביומטרי, תגי קרבה, שעון נוכחות  זיהוי פנים וכן אפליקצייה לדיווח נוכחות.

 מערכות שעון נוכחות של סינאל מלל פייוויי מבוססות על טכנולוגיות חדשניות ופיתוח בלתי פוסק של חומרה ותוכנה תחת בדיקות איכות קפדניות הנעשים בארץ.

 חברת סינאל תעשיות מייצרים פיתרונות המתאימים לצורת הניהול המודרנית בעסקים והארגונים השונים החל ממשפחת מסופי דיווח נוכחות המופעלים בכרטיס מגנטי פשוט ועד למסופי דיווח סופר מתקדמים, הכוללים קריאת טביעת אצבע, זיהוי פנים, קרבה וללא מגע.

חברת סינאל, מתמחה במתן פתרונות דיווח נוכחות מותאמים לעסקים וארגונים.

דיווח נוכחות באמצעות שעוני נוכחות מאפשרים לכם ניהול נוכחות בקלות וביעילות – חיסכון של אלפי שקלים בשכר עובדים – דיווחי שעות אמינים – מערכת אוטומטית עם אפס טעויות.

סינאל הינה חברה שכל תחום עיסוקיה במתן פתרונות ניהוליים מודרניים עבור עסקים וארגונים שמטרתם להתייעל, להתמקד בדברים העיקריים בעסק ולהרוויח יותר.

אנחנו מכירים את הפעולות החוזרות ונשנות כמו חתימת כרטיס עובד, הטעויות והבעיות שקורות בחישוב השעות וחישובי השכר וגם את האתגרים והדרישות שאיתם מתמודדים מעל 9,000 עסקים וארגונים בכל יום.

מערכות סינאל מלל פייוויי משוכללות ביותר ומאפשרות להגיע ל 100% חישוב ממוכן של הנתונים הנדרשים לחישוב משכורתו של העובד. המערכות פועלות מול מגוון שעוני הנוכחות באתרים רבים ומרוחקים בתקשורת מגוונת, לצורך רישום וניהול כל פעילויות העובד בארגון. איסוף הנתונים מאפשר לחשב מיידית את שעות העבודה לצורך תשלום השכר בהתאם להסכמי העבודה שהוגדרו.

שעון נוכחות ביומטרי – SYNERGY – הינו שעון נוכחות מומלץ ומתקדם במיוחד המהווה דגם מתקדם מסדרת שעוני נוכחות עובדים ביומטריים. השעון מהווה מסוף קומפקטי ונאה המצויד במצלמה מובנית ורמקול ומאפשר יצירה של מגוון התראות קוליות כגון אישור / דחיית דיווח, או הודעות על אירועים שונים נוספים.

מסוף SYNERGY יכול להתחבר למגוון סוגי רשתות בארגון, באופן עצמאי או כחלק משלים למערכות הניהול הקיימות.

לפרטים מלאים על שעון הנוכחות מדגם סינרג’י

לחברת סינאל מגוון רחב של שעוני נוכחות בטכנולוגיות המובילות בישראל.

צור קשר