צור קשר לקבלת הצעה אטרקטיבית



    HARMONY Cloud פורטל ענן

    פתרון דיווח נוכחות העובדים בענן, ללא תלות בכמות העובדים בארגון

    HARMONY CLOUD לוגו

    תוכנת הרמוני ענן מבית סינאל, לניהול נוכחות העובדים בסביבת הענן, מאפשרת צפייה בנוכחות העובדים ובביצוע משימותיהם באמצעות האינטרנט. התוכנה כוללת שעון נוכחות אינטרנטי מתקדם ומאפשרת דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה, בין אם מדובר בעובדי משרד או בעובדים בשטח.
    פתרון הדיווח באמצעות הענן, מאפשר לעובדים לדווח מכל מקום ובכל עת.
    התוכנה מעניקה פתרון יעיל ביותר לניהול העובדים בכל סוג וגודל של ארגון.
    התשלום החודשי יתבצע לפי מספר העובדים שדיווחו באמצעות התוכנה וכך חברות קטנות ובינוניות יכולות לחסוך בעלויות רבות.

    יתרונות:

    • חיסכון בזמן -גישה מכל מקום ובכל זמן
    • חיסכון בכסף – הכנה לחישובי שכר, תשלום מדוייק עפ”י נוכחות וחיסכון בתשלומים
    • חיסכון במשאבים – דיווח באמצעות המערכת האינטרנטית או אפליקציית סמארטפון
    • המערכת מעניקה פתרון יעיל ביותר לניהול העובדים בכל סוג וגודל של ארגון
    • התוכנה מאד ידידותית למשתמש וניתן להשתמש בה מכל דפדפן
    • מנגנון התראות אודות אישורים בעלי תוקף לפי עובד
    • בפורטל  ענן הצגת מידע עדכני של נתוני נוכחות ואפשרות להדפסתם
    • מנגנון בקרת שינויים (Online) ומעקב ע”י מנהל מורשה
    • ניהול עד 5 רמות היררכיה לפי, עובד, מנהל, מנהל אגף וסמנכ”ל
    • ממשק התראות אוטומטי שנשלחות למייל אודות נתונים חסרים והשלמתם / נתונים שגויים ותיקונם / סגירת תקופת נוכחות
    • מנגנון סריקת אישורי היעדרות וסריקת מסמכים אישיים לפי עובד
    • מנגנון התראות אודות אישורים בעלי תוקף לפי עובד

    למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

    I am raw html block.
    Click edit button to change this html

    מוצרים משלימים נוספים

    סליקה פנסיונית לחברות – סינאל פנסיה
    קרא עוד
    מערכת שכר בקליק
    קרא עוד
    טופס 101 אלקטרוני
    קרא עוד
    צור קשר