HARMONY משאבי אנוש

מודול במערכת הרמוני לניהול משאבי אנוש, הכולל גם מודול שכר ותיק מידע אישי לכל עובד, הכולל אירועים עדכניים והיסטוריים, איכותיים, כמותיים וכספיים במגוון צורות, כולל מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים, וקבצי Office שונים

תיק מידע אישי לכל עובד, הכולל אירועים עדכניים והסטוריים, איכותיים וכספיים במגוון צורות,

כולל מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים וממשקים מובנים ל- Office.

ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, השתייכות ארגונית, תנאי העסקה כגון:

מקצועות, תפקידים, קידום, השכלה, תנאי שכר, בונוסים, רווחה, שפות.

ניהול קורסים, השתלמויות והדרכות, חוות דעת, ראיונות ועוד.

אגירה מלאה של אירועים ודיווחים הסטוריים ו אחזורם באמצעות מנוע חיפוש ונחולל דוחות.

הגדרת אירועים נוספים הינה קלה וגמישה.

המודול כולל גם ניהול עץ היררכיה אירגונית הכולל תקן מצבה ובקרה על סעיפים תקציביים

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.