HARMONY שכר – לשכת שירות

לשכת השרות משרתת אלפי לקוחות בכל מגזרי המשק הישראלי והמנוהלת על ידי צוות מקצועי בעלי וותק של עשרות שנים בתחום.

לשכת השרות מספקת שירותי שכר וכח אדם במספר אופנים:

שירותי לשכת שרות בבית הלקוח: תוכנת השכר מותקנת בבית הלקוח תוך ביצוע הפעילות השוטפת הנדרשת ע”י שימוש בקו תקשורת. הפעילות כוללת : עדכוני תוכנה, סיוע במתן פתרון בעיות הפעלה, שינויים נדרשים ובמידת הצורך גם הפעלת התוכנה לצרכי ביצוע העיבודים. הלקוח מתפעל את המערכת לצרכי הזנת נתונים (ביכולתו לבזר את העבודה למספר רב של סניפים ע”י שימוש בתשתית הקיימת אצלו כגון: terminal-services, הפקת דוחו”ת ואפילו הדפסת תלושים – כל זאת באופן עצמאי לחלוטין.

שירותי לשכת שירות בסינאל מלל פייוויי: מתן שרות להפקת שכר על גבי מחשבי לשכת השרות. במקרה זה ללקוח מסופקת תוכנה על מנת לבצע את כל ההזנה במהלך החודש, משלוח קובץ בשידור ללשכת השרות, והפקת השכר והדפסת תלושים בלשכת השרות. בסוף החודש לאחר ביצוע הפקת השכר מועברים ללקוח התוצרים שהינם תלושי שכר וקבצים לצורך העברה למחשב הלקוח. בדרך זו הלקוח למעשה עצמאי לחלוטין לבצע כל פעילות שכר שוטפת במהלך החודש, להפיק דוחו”ת באופן עצמאי, ולהתממשק לכל מערכת ארגונית אצלו.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.