News

מר ארז בוגנים, משנה למנכ”ל בחברת סינאל מלל פייוויי בע”מ, אומר כי הרמוני סידור עבודה מבית מלל פייווי בע”מ. הוא אחד המודולים אטרקטיבי עבור ארגונים שעובדים במשמרות וימצאו את המודול הזה מאוד יעיל וחסכוני, במיוחד ארגונים אשר מנהלים את נוכחות העבודים ונדרשים לבצע תכנון שבועי באופן יעיל וקל, וכל זאת במרכז עבודה אחד עם בסיס נתונים אחד.

הרמוני מודול סידור עבודה וניהול זמני העבודה של כל עובד הוא אחד המודולים האטרקטיבים עבור ארגונים אשר נדרשים לתכנן משמרות ושמני עבודה של העובדים ומעקב אחר ביצוע שעות עבודה בפועל, המערכת משלבת ניהול נוכחות העובדים ומאפשרת למנהל לבצע תזמון קל ומהיר של תוכנית המשמרות לשבועות הבאים.

המודול מסייע לייעל ולמקסם את המשאב האנושי של הארגון על ידי תכנון עתידי של כל עובדי המשמרת תוך התייחסות לביצועי המשמרות שהעבודים עברו בשבוע שלפני.

באמצעות מודול זה מנהלים יכולים לתכנן שעות עבודה שבועיות לפי תבנית עבודה ואף להקצות עובד לפרויקט מסוים. המנהל אף יכול לראות את כישורי ומגבלות העובד ואף לראות בקשה של העובדים להעדרות עתידית.

המודול זמין במערכת ההרמוני קלאוד ומאפשרת גישה מכל דפדן בכל שלב ומכל מקום, מערכת ההרמוני מאפשרת שילוב ממשקים עם תוכנות משאבי אנוש ותוכנה שכר ומאפשרת יבוא ויצוא הנתונים במבנה

למידע נוסף על מודול סידור עבודה

מר ארז בוגנים, משנה למנכ”ל בחברת סינאל מלל פייוויי בע”מ, אומר כי מהפכת טכנולוגיית הענן יצרה הזדמנות חדשה עבור ארגונים קטנים עד בינוניים, לעבוד עם מערכות מתוחכמות ומתקדמת לניהול הארגון, תוכנות וכלים שבעבר הם לא יכלו להרשות לעצמם בשל העלות ודרישות גבוהות ולקבלם במחיר סביר לפי שימוש חודשי, כמו צריכת החשמל של בית העסק, תשלום לפי שימוש חודשי. כל מה שהם צריכים הוא דפדפן אינטרנט ולשלם בכל חודש בהתאם לצורך הארגון.

שוק האפליקציות לטלפונים החכמים גדל מהר מאוד ובשנת 2017 נבחר כאחד השווקים עם הגידול המהיר והמוביל מזה כמה שנים.

סינאל פיתחה את אפליקציית “הרמוני סמארט” בעבור דיווח נוכחות מכל מקום בו נמצא העבוד, האפליקציה הינה מודול במערכת ההרמוני קלאוד.

האפליקציה מיועדת  לדווח נוכחות העובדים ושמירת המידע בשרת הרמוני בזמן אמת, כך שכל פעולה שנעשית על ידי העובד מדווחת ונאגרת בהרמוני קלאוד.

יתרונות פתרון דווח נוכחות באפליקציה:

  • דיווח נוכחות בזמן אמת, מכל מקום ובכל זמן.
  • בקשת היעדרות עתידית מלווה באישור מנהל.
  • המנהל יכול להציג את מיקום הדיווח של העובד.
  • מנהל יכול לקבוע את האיזור בו יוכל העובד לדווח.
  • אין צורך בדיווח בשעון הנוכחות.
  • העובד יכול להציג ולאתר דוח תנועות תקופתי.

 

האפליקציה זמינה בחנויות של – Google Play וב- Apple Store.

במסגרת התפקיד מתן מענה ושירות ללקוחות החברה בתחום השכר, ביצוע תלושי שכר, מענה על תוכנת החברה וכו’.

במסגרת התפקיד מתן תמיכה טכנית ללקוחות החברה.

במסגרת התפקיד מתן שירותי תיקונים והתקנות למערכות מתח נמוך (בקרת כניסה ושעוני נוכחות) באזור השפלה: ראשון לציון- אשדוד.

לחברת סינאל, חברה ציבורית המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות שכר, משאבי אנוש, נוכחות ובקרה, דרוש/ה איש תמיכה טכנית, במסגרת התפקיד מתן שירותי system פנים ארגוני, מתן שירות ללקוחות החברה, תחזוקת שרתים, התקנות/שדרוגים של מוצרי החברה ועוד.

תאור המשרה:
לחברת סינאל מלל פייוויי דרוש/ה DBA SQL Server אפליקטיבי.

ביום ג’, 5 בדצמבר 2017 ביקרה במשרדי סינאל משלחת “ לשכת המסחר והתעשיה”, מנכ”ל הלשכה, רו”ח שמוליק וטנשטיין ועוזר הנשיא, משה צוריך.

המנהלים מהלשכה באו לפגישה חברית עם מר ארז בוגנים סמנכל שיווק בינלאומי ופיתוח עסקי.
ארז הציג בפניהם את פעילות החברה העוסקת בפיתוח, יצור ושיווק בארץ ובחו”ל למערכות איסוף נתונים, מערכות נוכחות, תכנון משמרות העובדים והעדרויות, תכנון וניהול של רצפת היצור ומערכת בקרת וכניסה.

החברים מהלשכה התרשמו מהפעילות של החברה ומהתוכניות העתידיות של החברה בארץ ובעולם.

מופיעים בתמונה: מימין לשמאל – משה צוריך, ארז בוגנים ורו”ח שמוליק וטנשטיין

ניהול כשרונות (Talent Management) הינה אסטרטגיה עסקית שמטרתה לשמר את העובדים המוכשרים ביותר בארגון.

משנה למנכ”ל וסמנכ”ל פיתוח עסקי ושיווק. מר ארז בוגנים, אומר: “אני שמח להודיע שהרמוני, תוכנת הדגל של סינאל, מובילה ומדורגת במקום 20 מבין 51 תוכנות ניהול כח האדם בעולם”

Talent Management זו דרך חשיבה חדשה פורצת דרך. מדובר באסטרטגיה עסקית לכל דבר.