כמה כסף שווה הזמן שלך וכמה תחסוך עם תוכנה אמינה לניהול נוכחות?

| 13/03/2016

פתרון ניהול העובד בארגון כמו תוכנת הדגל של סינאל – HARMONY נוכחות ושכר, עשוי להוזיל משמעותית את עלויות בארגונך. גורם אחד, החשוב כיום יותר מאי פעם ושיש להבין ולהפיק ממנו תועלת, הוא העלות הגבוהה ביותר שיש למעסיק והוא שעות העובד.

עם מערכת HARMONY נוכחות יוכל מעסיק להפחית בהוצאות הניהול האדמניסטרטיבי של המידע. ניהול ידני של איסוף המידע וחישובו צורך זמן רב. באמצעות HARMONY נוכחות אין צורך לדאוג לאיסוף המידע ובזכות זאת התהליך הופך יעיל יותר ובכך יחסוך כסף לארגונך.

בנוסף, יתרון נוסף למערכת הוא הפחתת “גניבת שעות” כגון איחורים או הפסקות ארוכות. העובד יכול בהנחיית המעסיק להחתים את השעון בתחילת ובסוף הפסקתו. באופן זהף מעסיק יכול לחסוך כ 30 דקות לעובד בשבוע.

מערכת נוכחות אמינה ומדוייקת כגון HARMONY נוכחות תאפשר את אי-התלות בבדיקה ידנית של טבלאות הנוכחות של העובד ושיבוצם במשמרות. טעויות האנוש הופכות מזעריות, בו בזמן שמנוהלים תהליכים על-פי צרכים ספציפיים ללא כל סיבוך.

בסינאל, אנו מאמינים שביכולתנו לסייע למעסיקים להוריד הוצאות שנתיות באופן משמעותי, על-ידי איסוף נתונים מדוייק והעברתו וחישוב השכר שמתבצע בקלות. תוכנת הנוכחות HARMONY נוכחות של סינאל הינה פתרון אידיאלי לחברות בינוניות וגדולות וניתנת לתאמה אישית על-פי צרכי ואופי ההתנהלות בארגון.

לפרטים נוספים על HARMONY נוכחות לארגונים גדולים ובינונים מלאו את הטופס המקוצר מימין או כתבו לנו market@synel.co.il.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

איך לנהל הון אנושי בלי להוציא הון? ארז בוגנים בראיון בלעדי לגלובס
| 08/01/2017
  ארז בוגנים, משנה למנכ"ל וסגן נשיא לשיווק ופיתוח ע...
ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל צלם אייל טואג
רוצים להיות בריאים? תגיעו פשוט למקום העבודה
| 24/11/2021
כותב המאמר הינו: עו"ד ארז בוגנים – מנכ"ל סינאל מלל PayWay ה...
צור קשר