כך תחסוך מאות אלפי שקלים בארגונך

| 03/02/2016

בזמנים מודרנים אלה כשצריכת החשמל והעלויות נמצאות בצמיחה מתמדת, בתי עסק רבים מוטרדים מנושא החיסכון והייעול בצריכת האנרגיה שבארגונם. ישנן אינספור דרכים להתמודד עם הבעיה ולחסוך אנרגיה, כאשר פעולה אחת פשוטה יכולה לסייע בחיסכון כלכלי משמעותי לארגון – כיבוי מחשבי העובדים באופן אוטומטי.

מחקר שפורסם על-ידי אוניברסיטת קורנל שבארה”ב בחן את צריכת האנרגיה של ציוד היקפי שונה הקיים בארגונים שונים שכלל מחשבים נייחים, צגים (מסכי מחשב), סורקים ומדפסות. ממחקר זה נלמד כי מסכי LCD צרכו 40% פחות אנרגיה ממסכי CRT הישנים, מחשבים אישיים צורכים כ 35% – 45% יותר אנרגיה בתקופה של כל שנתיים, ולסיכום ציוד היקפי אחראי לכ 10% מצריכת האנרגיה בארגון.

שולחן עבודה של עובד כולל מחשב אישי, צג, מקלדת, עכבר, ורמקולים – קונפיגורציה כזו הנותרת פועלת לשווא צורכת כ 150 וואט או 3.6 קילוואט לשעה בכל יום. עלויות צריכת החשמל לשולחן עבודה אחד עלולות להגיע לעשרות אלפי שקלים בשנה, ובארגונים עם עשרות, מאות או אלפי עובדים העלויות יכולות להגיע גם למאות אלפי שקלים בשנה. אז איך תחסוך?

באמצעות פתרון כיבוי המחשבים של סינאל מלל פייוויי תוכלו לחסוך לארגונכם הוצאות חשמל מיותרות ואפילו תסייעו בשמירה על איכות הסביבה. מערכת כיבוי המחשבים של סינאל מבוססת על תקשורת שבין תג העובד לשעון הנוכחות ושולחן העבודה שלו. מערכת זו מאפשרת כיבוי אוטומטי של מחשב העובד ברגע שהוא מדווח על סיום עבודה (יציאה) בשעון הנוכחות.

מערכת כיבוי המחשב הייחודית של סינאל תסייע בחיסכון צריכת האנרגיה, תסייע בהגברת אבטחת המידע, פשוטה לתחזוקה, מתאימה לכל מערכות ההפעלה של MS, ניתנת ליישום עם כל תוכנת נוכחות – כמו HARMONY נוכחות, המקושרת לשעון נוכחות.

לפרטים נוספים על מערכת כיבוי המחשבים של סינאל מלאו את הטופס כאן, או כתבו לנו ל market@synel.co.il.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

מה זה ניהול כישורי העובד
| 12/07/2017
ניהול כישרונות הוא דרך חדשה של חשיבה של מנהלי משאבי אנו...
צור קשר