seminar

סיפור הצלחה של מיזם חדש – מחלקת שיווק ותמיכה טכנית חו”ל

| 30/08/2013

אנו גאים לשתף אתכם בסיפור הצלחה על מיזם חדש של מחלקת שיווק ותמיכה טכנית חו”ל לקידום השיווק של פתרון HARMONY של חברת סינאל בעולם.
מחלקת שיווק ותמיכה טכנית חו”ל במסגרת מיזם זה, ערכו סידרת סמינרים  למפיצי החברה בעולם  שבמסגרתם הוצגו את פתרונות חברתנו לניהול פעילות העובד בארגון, הסמינרים  נערכו  במרכז הטכנולוגי של חברתנו  שביוקנעם. בהשתתפות של כ- 14  מפיצים פעילים וכן  מפיצים חדשים שגויסו לשיווק והטמעת HARMONY בעולם.

 

seminar-hul

 

ארז בוגנים, סמנכ”ל השיווק של “סינאל מלל פייוויי”: “אנו גאים במיזם שיווקי וטכנולוגי זה אשר העשיר, חיזק וחידש את היכולות הטכנולוגיות והשיווקיות של מפיצנו ברחבי העולם,  במקביל הוסיף לנו מפיצים חדשים במדינות יעד חדשות בהן לא פעלנו עד כה”

במהלך הסמינר, הציג הצוות הטכנולוגי של חברתנו בראשות מר – איציק וונטורה, מנהל מחלקת תמיכה חו”ל  יחד עם צוות המדריכים, את מוצרי החברה כולל הדרכות על כלל הפתרונות החדשים של חברתנו.
במהלך  הסמינרים  חשפנו בפני המפיצים של חברתנו את  פתרון הדיווח החדש של חברתנו  באמצעות HARMONY – שמהווה אמצעי יעיל ונוח לדיווח נוכחות על ידיי העובדים באמצעות הטלפון החכם, וכן העברת  בקשות  לחופשות משימות  ועוד.
בסיום הסמינרים  חולקו תעודות מוסמכי HARMONY

את הביקור בישראל סיימו המשתתפים יחד עם המדריכים והמלווים של חברתנו  בסיור במרכז הלוגיסטי החדש של חברת אוריין, הממוקם  בפארק  התעשייה נוף הארץ,  בו הוצג  פרויקט HARMONY בקרת הכניסה.  לאחר מכן המשיכו המשתתפים לסיור  “שלוש הדתות” בירושלים וארוחת צהריים ישראלית אותנטית במסעדת “חצות בעיר”.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

מאמר קורונה – 4 דרכים מעשיות להסביר עלויות נוספות בשעות משבר
| 23/04/2020
4 דרכים מעשיות להסביר עלויות נוספות בשעות משבר כולנו ע...
ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל
המסר הסמוי של המנהלים: כדי להישאר בארגון, יש להגיע למשרד
| 16/08/2019
בדומה למהפכות קודמות, חברות ומדינות שיסתגלו במהירות גד...
צור קשר