סיקור כנס סינאל באולם הבימה באנשים ומחשבים

| 30/06/2014

 

נעשה לעולם משאבי האנוש את מה שה-ERP עשה לעולם הלוגיסטי”, אמר גבי בוגנים, מנכ”ל החברת סינאל, בראיון לאנשים ומחשבים.

“עולם משאבי האנוש צועד קדימה במהירות ודורש פתרונות לניהול כלל פעילויות העובד. מה שנדרש הוא ‘ERP’ לעולם ה-HR וזה מה שאנחנו מספקים”

בוגנים התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת כנס הלקוחות השנתי שערכה החברה ביום ד’ בערב באולם הבימה בתל אביב, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ובהנחיית שדרנית הספורט מירי נבו.

 

 

סינאל נוסדה ב-1990 על ידי בוגנים, תוך מיזוג של שני סטארט-אפים. כעבור עשור היא הונפקה. כיום יש לקבוצה ארבע חברות בת בארצות הברית, צרפת, בריטניה ושבדיה, ופעילות בינלאומית באמצעות מפיצים ב-34 מדינות. יש לה 40 אלף פרויקטים פעילים ברחבי העולם ויותר מ-241 אלף מסופים פעילים אצל לקוחות במדינות שונות. כמו כן, סינאל היא בעלת חברות בת בישראל: דורסל, חברת הנדל”ן הבורסאית המניב וחברת הטלוויזיה במעגל סגור ומערכות הצפייה אנטקו.

מספר הלקוחות של סינאל בישראל עומד על כ-10,000 והם נמנים עם הגופים והחברות הגדולים במשק. החברה מונה בישראל 200 עובדים. מיליון עובדים מדווחים למקום עבודתם בארץ על בסיס המערכות שלה ורבע מיליון מקבלים שכר בתלושים המופקים באמצעות סינאל. יש גם לקוחות שמשתמשים במערכות שלה להפקה עצמאית של תלושים באתר הלקוח. לדברי בוגנים, “מיליוני העובדים בעולם שמשתמשים במערכות שלנו הם ההוכחה להצלחה שלנו”. הוא ציין כי החברה ממשיכה בתהליכי הצמיחה שלה.

עוד אמר בוגנים כי “לפני 20 שנה יצאנו עם פתרון אלקטרוני בסיסי לרישום של כניסת ויציאת העובדים מהעבודה, כתחליף לשעון המכאני עם הכרטיס. מאז עברנו כברת דרך ארוכה ומשמעותית בתחום”.

הוא הוסיף כי סינאל פיתחה את Harmony, “מערכת מרכזית מתקדמת לניהול כוח האדם, האבטחה והמבקרים בארגון, על גבי אותו בסיס נתונים. המערכת מאפשרת לנהל את העבודה, חישובי שכר, ניהול קורסים והשתלמויות, תיק מידע אישי לכל עובד, מערכות נוכחות, מערכות אבטחה, מצלמות במעגל סגור, אזעקות עשן, אש ופריצה ועוד. היא מופעלת ונגישה באפליקציה אינטרנטית וכוללת כלים מגוונים ומתקדמים לאחזור וניתוח המידע, ולהפקת דו”חות. המערכת מותקנת כיום בכ-500 ארגונים וחברות בישראל, בהם סופרפארם, חצי חינם, רפאל, בז”ן חיפה ובתי הזיקוק באשדוד, וב-160 חברות בחו”ל”.

במהלך הכנס הושקה HARMONY SMART SynelTime & Attendance, אפליקציה חדשה למכשירי iOS ואנדרואיד (Android), שמאפשרת דיווח נוכחות עובדים ושליטה ובקרה על מערכי אבטחה באמצעות הטלפון החכם או הטאבלט, תוך התממשקות ל-Google Earth.

buganimerezארז בוגנים, סמנכ”ל פיתוח עסקי בסינאל, אמר כי “מלבד דיווח נוכחות, האפליקציה החדשה מאפשרת ניהול כוח אדם, ניהול אבטחה ופונקציות נוספות. העובד יכול לדווח באמצעותה על הגעתו ויציאתו ממקום העבודה באמצעות הסמארטפון או הטאבלט האישי, וגם להגיש בקשה למנהל לחופשה עתידית, הצגת דו”ח עובד או דיווח קבוצתי על ידי מנהל. בנוסף, ניתן לתכנן את הגדרות הדיווח בהתאם לפרופיל של כל משתמש, הגבלת אזורי הדיווח הגיאוגרפיים ועוד”.

לדבריו, “עשרות ארגונים הטמיעו את האפליקציה בהשקה רכה, ביניהם טמפו, האגודה למען החייל, אורפק, זאפ, המועצה האזורית זבולון, מכשירי תנועה ואוריין אביב שיגור”.

הוא הוסיף כי “מנהלים בחברות בינוניות וגדולות זקוקים למידע אודות פעילות העובד, שלרוב נמצא בשטח ומתנייד בין אתרים. כך גם העובד שבשטח, שמעוניין להיות נגיש לעדכונים הקשורים לזכויותיו לפני הפקת שכרו וכן לשליטה של העובד או המנהל שבשטח על מוקדי אבטחה והתרעות בארגון. סינאל היא החברה היחידה בעולם שהשיקה אפליקציה שמאפשרת תקשורת מלאה עם מערכת שמנהלת גם כוח אדם, גם את כלל מערכי האבטחה ואת כלל המבקרים בארגון – תחת מערכת אחת ועל בסיס נתונים מאוחד, וכל זאת באמצעות הסמארטפון והטאבלט”.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

קבוצת T&M מתחדשת עם שעוני נוכחות GPRS של סינאל
| 27/01/2021
קבוצת T&M מתחדשת עם שעוני נוכחות GPRS של סינאל סינאל מצ...
ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל
המסר הסמוי של המנהלים: כדי להישאר בארגון, יש להגיע למשרד
| 16/08/2019
בדומה למהפכות קודמות, חברות ומדינות שיסתגלו במהירות גד...
צור קשר