מדוע תוכנת נוכחות אמינה ומדוייקת חשובה כל כך?

| 17/01/2016

בעקבות התיקונים בשנים אחרונות של חוק שעות עבודה ומנוחה וחוק הגנת השכר בישראל, תוכנת נוכחות הפכה לשיח מרכזי בארגונים רבים בישראל.

כיום חלה חובה על המעסיק בניהול רישום שעות הנוכחות או ההיעדרות של כל סוג עובד בארגון והצגת נתונים אלו בתלוש שכר העובד. ניהול כרטיס העובד הפך בתוקף החוק לנושא רגיש במיוחד שאינו מתיר כל מקום לטעויות בחישוב. אילו רישום זה לא בוצע באופן מסודר על-ידי המעסיק, יגרוף המעסיק קנס כספי גדול ואף מסתכן בהרשעה פלילית.

מערכת HARMONY נוכחות של סינאל מלל פייוויי בע”מ – מהמתקדמות והמדוייקות בישראל בתחום ניהול העובד בארגון, מתאימה לאיסוף נתוני נוכחות העובד, המותאמים להסכם העבודה בינו לבין המעסיק.

מערכת HARMONY נוכחות מאפשרת חישוב שעות ונוכחות עבודה בזמן אמת באופן מקוון לצורך חישוב השכר וכולל עלויות עבודה על-פי סעיפי תקציב.

באמצעות HARMONY נוכחות של סינאל, ניתן לנהל עובדים ב-5 רמות אירגוניות המותאמות על-פי דרישת הלקוח, להגדיר מראש הרשאות שונות לדוחות, מסכים ותפריטים גם על בסיס חודשי.

תוכנת הנוכחות של סינאל מלל פייוויי בע”מ – HARMONY נוכחות, מאפשרת גמישות ביבוא ויצוא של קבצים בפורמט PDF, Excel (גם באמצעות האימייל) לצורך התממשקות עם מערכות אחרות בחברה. ל-HARMONY נוכחות אין הגבלת סוגי דיווח, הסכמי שכר, מרחק נתונים היסטורי ועוד.

לבסוף, לתוכנת הנוכחות של סינאל ישנה אפשרות לתיקון רטרואקטיבי וממשק הפרשים המועבר לשכר, התאמה לכל תוכנת השכר HARMONY שכר ולשכות השרות של סינאל מלל פייוויי בע”מ.

לפרטים נוספים בנושא HARMONY נוכחות, HARMONY שכר ושעון נוכחות ביומטרי של סינאל, מלאו את הטופס המקוצר מימין, לטקסט חופשי מלאו את טופס הפניה או בדוא”ל market@synel.co.il.

harmony_home_2016

להגדלה לחץ על התמונה.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

SYNERGY_Green_FP Plate
שיפורים וחידושים במסוף הסינרגי
| 28/05/2017
מר ארז בוגנים, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחב...
קצבאות אפשריות לשכירים – ביטוח לאומי
| 01/06/2020
קצבאות רלוונטיות לשכירים אמהות: מענק לידה שמירת ...
צור קשר