האם ניתן לחסוך כסף, גם כאשר אתם לא במשרד? התשובה היא כן!

| 13/06/2016

פתרון כיבוי המחשבים של סינאל הינו הפתרון המתקדם ביותר, אשר חוסך לארגונים הוצאות חשמל מיותרות ואף מסייע בהיבט של הגנת הסביבה.

מאז ומתמיד חיסכון באנרגיה היה נושא חשוב בכל ארגון, לא רק במישור הכספי, אלא גם בהיבט של הגנת הסביבה. היבטים אלו נתקלו בקשיים רבים החל מהיעדר תקציבים, דרך התנגדויות בתוך הארגון ועד לחוסר ידע הדרוש לביצוע. בכתבה מאתר החדשות YNET ב-2012 דווח כי בתי חולים אף מוציאים משאבים כלכליים גדולים יותר על אנרגיה מאשר על תרופות, כך שתהליך להתייעלות בצריכת האנרגיה במגזר זה, יכול להציל חיים ולהפנות תקציבים לתחומים חשובים יותר.

מחקרים קובעים כי האנרגיה היא אחת מרכיבי ה-OPEX הגדולים בכל ארגון. זוהי גם אחת ההוצאות הגדולות הבלתי מנוהלות בארגונים. במחקר שפורסם על ידי מכון גרטנר עולה כי 25 אחוז מכלל צריכת האנרגיה, מקורה באנרגיה של מבנים.

ארגונים רבים נוטים להתייחס לעלויות האנרגיה כאל גזירה שלא ניתן לשנות אותה ואף חוששים מחוסר ידע הדרוש לביצוע. ארגונים אלו אינם יודעים כי פעולה אחת פשוטה, יכולה להביא לחיסכון כלכלי משמעותי בארגון- כיבוי מחשבי עובדים באופן אוטומטי. חיסכון בחשמל ואנרגיה עבור ארגונים רבים הינו צעד הכרחי על מנת להקל בתקציבים השנתיים. חיסכון בתקציבים אלו על ידי ייעול הצריכה בחשמל ואנרגיה הינה אחת ממגון הפתרונות של חברת סינאל מלל פיוויי.

 פתרון כיבוי המחשבים של סינאל הינו הפתרון המתקדם ביותר, אשר חוסך לארגונים הוצאות חשמל מיותרות ואף מסייע בהיבט של הגנת הסביבה. מערכת כיבוי המחשבים של סינאל מבוססת על התקשורת שבין תג העובד, לשעון הנוכחות ושולחן העבודה שלו. המערכת מאפשרת כיבוי אוטומטי של מחשב העובד ברגע שדיווח על יציאה במסוף הנוכחות, דבר המשלב את הגברת אבטחת המידע בארגון.

פתרון כיבוי המחשבים של סינאל מלל פיוויי חוסך עד מאות אלפי שקלים בהוצאות החשמל, קל לתחזוקה, מגביר את אבטחת המידע בארגונך. הפתרון מתאים לכל מערכות ההפעלה של MS. פתרון זה הינו אוטומטי ומובנה על תשתיות ארגוניות קיימות.

.לפרטים נוספים בנושא פתרון כיבוי מחשבים בארגונך, אנא מלאו את הטופס המקוצר מצד ימין, או מלאו את טופס יצירת קשר.

 

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

מעלית, בקרת כניסה והקשר ביניהן
| 26/06/2016
מערכת בקרת כניסה-חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה בארגון &nbs...
כנס יועצים ואינטגרטורים מערכות גילוי אש ועשן מתקדמות תוצרת TELETEK
| 22/07/2021
כנס יועצים ואינטגרטורים מערכות גילוי אש ועשן מתקדמות ת...
צור קשר