הרמוני קלאוד – ניהול נוכחות העובדים בסביבת הענן

| 24 April, 2017

מר ארז בוגנים, משנה למנכ”ל וסגן נשיא השיווק הבינלאומי של סינאל, אמר כי סינאל מייצרת ומפתחת את הרמוני קלאוד (הרמוני פורטל) בענן ומהווה פתרון ניהול כוח עבודה כולל ניהול נוכחות העובדים בסביבת הענן.

הרמוני קלאוד מאפשר גישה מרחוק וביצוע שינויים, בקרה והצגה של נתוני נוכחות העובדים באמצעות כל דפדפן אינטרנט כולל נייד סלולארי ואף טאבלט.

הנתונים בהרמוני קלאוד זמינים און-ליין וניתנים לגישה למנהלים בהתאם להרשאות שהוגדרו על ידי מפעיל המערכת.

המערכת מאפשרת:

  • הצגת נתוני נוכחות מעודכנים עם אפשרות הדפסה
  • עדכון נתונים אישיים של עובדים ואישורי נוכחות
  • אפשרות לאשר או לדחות נתונים מעודכנים על ידי המנהל הישיר.
  • העברה מקוונת של מידע למנהלי מחלקות / סניפים לצורך אישור מקוון של דוח נוכחות
  • ניהול של עד 5 רמות היררכיות: עובד, מנהל, מנהל חטיבה וסמנכ”ל
  • אפשרות לשלוח הודעות דואר אלקטרוני / העובד או מנהל התראות על חסר נוכחות דו”ח / צריך לעדכן ולערוך נתונים נוכחות לפני סגירת חודש
  • הודעות דואר אלקטרוני נשלחות באופן אוטומטי, באינטרנט ובמועד פירעון על ידי מפעיל המערכת

יתרונות המערכת:

  • תחזוקה, עדכון גרסאות מבוצעת על ידי סינאל
  • אבטחת איכות מתבצעת ע”י מומחים בתחום
  • הלקוח לא צריך לתחזק שרת וצוות IT לטובת המערכת
  • המערכת שמינה לכל גודל של לקוח כך שאם בית העסק גדל אין צורך לשדרג את המערכת
  • הנתונים שמינים און-ליין מכל מקום ובכל זמן

לקבלת חודש במתנה, על מערכת HARMONY CLOUD, לחץ כאן