השמיים אינם הגבול בניהול העובד בארגונים בינוניים

| 21/02/2016

בעשור האחרון מהפכת המובייל הצליחה לחבר בין האינטרנט למכשירים ניידים כגון טלפון חכם וטאבלט, מה שהפך את חיינו לאפקטיביים הרבה יותר, כמו גם בתחום ניהול המשאב האנושי.ניהול העובד הוא נושא חשוב ביותר לכל ארגון קטן, בינוני וגדול ולעיתים קרובות המערכות הזמינות בשוק ומתאימות למפעלים תעשייתים או רשתות קמעוניות אינן מתאימות בהכרח לחברות דינמיות וקטנות יחסית, בשל מורכבותם ועודף הפונקציות שהן מציעות. כיום, תודות להתפתחות הטכנולוגית הסלולרית עובדי שטח הינם זמינים, מעודכנים ויעילים הרבה יותר.

מערכות רבות בימינו עברו לענן וסביבת עבודה במודל SaaS, מה שהופך אותן לפחות מורכבות, בעלות עלויות נמוכות יותר ומתיאמות בצורה טובה יותר לצרכים של ארגונים קטנים ובינוניים כמו סטארט-אפים או נותני שירות טכני.

תוכנת HARMONY Cloud מבית סינאל הינה הפתרון הפשוט והמתאים ביותר לארגונים עם כ 50 עד 100 עובדים. זוהי מערכת בעלת ממשק דינאמי שמציעה תצוגת אינפורמציה מדוייקת, ניטור בקרת כניסה ונוכחות בזמן אמת. תוכנה זו מציעה את רוב המודולים של HARMONY, התוכנה המתקדמת בישראל לסליקה פנסיונית, הפקת שכר וניהול נוכחות העובד בארגון – בענן. זהו פתרון אידיאלי לאירגונים שאינם מעוניינים לרכוש מערכת הכוללת חומרה ותוכנה, ובאמצעותו יוכלו להינות ממענה איכותי ומדוייק אונליין ועל בסיס חיוב חודשי על-פי מספר המשתמשים.

באמצעות HARMONY Cloud למנהל ולעובד יש גישה ישירה מכל מקום, וניתן אף לדווח שעות עבודה מרחוק. HARMONY Cloud מודול ייחודי בדיווח למדען הראשי בתמ”ת. חברות המעוניינות בזכייה במענק ממשלתי, נדרשות להציג פעילות מחקר ופתוח ענפה. לסינאל יש נסיון בהתקנת מודול המדווח על פעילות מחקר ופיתוח למדען הראשי, מה שמסייע ומקדם חברות לזכייה בהטבות מס ומענקים.

מאז הושקה התוכנה HARMONY Cloud לפני כשנתיים, מאות ארגונים בישראל עם אלפי משתמשים נהנים מפתרון נוח וגמיש זה לניהול העובד, אשר זמין גם ללקוחות מחוץ לישראל. HARMONY Cloud מאפשרת ניהול בצורת ‘לשכת שירות’ פרטית וכן הפקת תלושי שכר בסוף התהליך. להבדיל מהמתחרים המציעים פתרונות בענן. HARMONY Cloud אשר מאוחסנת בחוות השרתים מאובטחת, איננה מחייבת תקשורת בקו נל”ן ייעודי ומסתפקת בקו אינטרנט רגיל שזמין כמעט בכל מקום גם דרך הטלפונים החכמים.

ליתרונות נוספים על HARMONY Cloud לארגונים בינוניים ופרטים נוספים מלאו את הטופס המקוצר מימין או מלאו את טופס יצירת קשר.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

יתרונות דווח נוכחות באפליקציה
| 16/01/2018
שוק האפליקציות לטלפונים החכמים גדל מהר מאוד ובשנת 2017 נ...
ייעול המשאב האנושי בארגון, בקלות!
| 19/06/2016
מודול סידור עבודה של סינאל, הינו פתרון כלל ארגוני הנות...
צור קשר