ייעול המשאב האנושי בארגון, בקלות!

| 19/06/2016

מודול סידור עבודה של סינאל, הינו פתרון כלל ארגוני הנותן מענה לאתגר שיבוץ העובדים ומהווה אחד מיני מודולים רבים של התוכנה  HARMONY.

ניהול ההון האנושי, עובר שינוי משמעותי בשנים האחרונות, שמאתגר ארגונים רבים. ארגונים מתחילים להכיר בחשיבות הניהול האפקטיבי של ההון האנושי, בתרומתו ליישום האסטרטגיה הארגונית ולשיפור הביצועים העסקיים והיותו מנוע מרכזי להצלחתם.

כיום,הדרך היעילה לניהול ומינוף ההון האנושי בארגון הינה באמצעות כלים טכנולוגים חדשניים ותפיסות ניהול מתקדמות.

תוכנת HARMONY הינה פתרון כולל לניהול משאבי אנוש, שכר והמבקר בארגון מערכת משולבת תחת קורת גג אחת. מודול סידור עבודה של סינאל, הינו פתרון כלל ארגוני הנותן מענה לאתגר שיבוץ העובדים ומהווה אחד מיני מודולים רבים של התוכנה  HARMONY.

סינאל מציעה מערכת סידור עבודה המאפשרת לארגונים חסכון כספי. באמצעות מערכת סידור עבודה של סינאל, תוכחו לחסוך זמן בתכנון וסידור המשמרות ושיבוץ כח אדם, המתבצע כעת באופן ידני.  אלגוריתם השיבוץ החכם של סידור עבודה מבוסס על אופטימיזציה של אילוצים, תוך התחשבות בדרישות מצד העובד, החברה והלקוח ומאפשר מקסום משאבי כח האדם הקיימים, תוך השגת שביעות רצון גבוהה מצד עובדיך ולקוחותיך גם יחד.

מודול זה מאפשר למנהלים ביצוע סידור ידני שבועי הכולל דיווח כמות שעות שבועיות של העובד וסך השעות על-פי מחלקה.כמו כן, ישנה אפשרות לשיבוץ העובד לפרויקט, סעיף תקציבי או הסכם שונה ביום נתון. המערכת מפיקה דוחות סידור עבודה וביצוע לפי פילוח פרויקטים ו/או מחלקות.

ליתרונות נוספים על מודול סידור העבודה של סינאל, אנא מלאו את הטופס המקוצר מצד ימין, או מלאו את טופס יצירת קשר.

Facility Management System

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

למה לקחת חברת סליקה פנסיונית?
| 11/03/2020
סליקה פנסיונית הינה חובה חוקית המוטלת על המעסיק החייב ...
יום פינוק לעובדי סינאל חטיבת הביטחון סניף אור יהודה!
| 04/03/2021
🌟יום פינוק לעובדי סינאל חטיבת הביטחון סניף אור יהודה...
צור קשר