סינאל הטמיעה בהצלחה מערכת לניהול המשאב האנושי ושעוני נוכחות ביומטריים בחברת סולאראדג’

| 2018, July 8

לאופטימיזציה ולניטור של אנרגיה סולארית. פרויקט ההטמעה, שנמשך כחמישה חודשים, הסתיים במרץ 2018. מערכת Harmony לניהול המשאב האנושי של סינאל שהותקנה בסולאראדג’ כוללת תוכנת שכר, תוכנת ניהול נוכחות, מודול משאבי אנוש וטופסי 101 דיגיטליים.

סינאל הטמיעה בהצלחה פתרון אינטגרטיבי הכולל מערכת לניהול המשאב האנושי ושעוני נוכחות ביומטריים בחברת סולאראדג’, המפתחת ומייצרת מערכת מערכת ניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשרת לנהל באופן מלא את חישובי השכר, להפיק תלושי משכורת, לנהל את נתוני הנוכחות של העובדים בארגון ולהעבירם לעיבוד השכר. מודול משאבי האנוש כולל מרכיבים דוגמת תיק מידע אישי לכל עובד, ניהול קורסים, ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה. האפשרות למילוי וניהול אלקטרוני של טופסי 101 עבור העובדים נוספה למערכת. מרכיב נוסף בגרסת התוכנה המסייע לניהול כלל עובדי סולאראדג’ הוא מודול דיווחי משימות לרשות החדשנות.
ארז בוגנים, משנה למנכ”ל סינאל, מסר: “אנו גאים על הצטרפותה של סולאראדג’ לחוג לקוחותינו. הנהלת סולאראדג’ קיבלה החלטה חכמה באיחוד כלל מערכות כוח האדם ומעבר מעבודה עם מספר ספקים לעבודה במערכת משולבת אחת קלה להפעלה. המערכת המשולבת של סינאל מספקת פתרון מקצה לקצה אשר מנוהלת על ידי ספק יחיד, המגובה בטכנולוגיה עדכנית, צוות מנוסה, שירות לקוחות מקיף וזמין והתמחות רבת שנים בתחומי ניהול המשאב האנושי והנוכחות”. לפני הטמעת הפתרונות של סינאל, עבדה סולאראדג’, שמעסיקה כ-500 עובדים עם מספר ספקים בתחום ניהול המשאב האנושי והנוכחות תוך שימוש במערכות מדף פשוטות שלא סיפקו מענה לצרכיה הייחודיים “.
בוגנים המשיך: “בין היתר, סולאראדג’ חיפשה מערכות שיתאימו לגידול במספר העובדים בארגון ולאפשרות של המערכת לטפל בהיבטים דוגמת חישובי שכר הלוקחים בחשבון חוקים החלים על אופציות של עובדים והיבטים אחרים הקשורים להיותה של סולאראדג’ חברה ציבורית הנסחרת בנאסד”ק”.
סינאל מלל פייוויי בע”מ הינה אחת מחמש חברות האינטגרציה הגדולות בענף ה-IT בישראל על פי דירוג דן אנד ברדסטריט. מטה חברת סינאל ומרכז המו”פ שלה ממוקמים ביקנעם ולחברה משרדים ברעננה אור יהודה וכן פעילות שיווק, מכירות ותמיכה בכ-54 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה המטופלים באמצעות חברות הבת SYNEL AMERICAS ו- SYNEL UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור כ-10,000 לקוחותיה בישראל ומעל ל-2 מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות בשעוניה יום יום.
סינאל מספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה מפרי פיתוחה לניהול המשאב האנושי בארגון, הכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
בתחום השכרת הנכסים, פועלת סינאל מלל בתחום הנדל”ן המניב באמצעות חברת הבת הציבורית דורסל. עיקר הפעילות הינה בייזום ובניה של בנייני משרדים לתעשיית ההיי-טק, וכן באיתור ורכישת מבנים המשמשים את ההיי-טק והתעשיה בישראל. לדורסל נכסים מניבים כ- 105,000 מ”ר בתפוסה של 99%. ב- 22/5/2018 חברת S&P מעלות דירגה את החברה בדרוג של A-/stable.
כמו כן עוסקת קבוצת סינאל מלל ביבוא ובשיווק פתרונות אבטחה באמצעות מוצרי טלוויזיה במעגל סגור ומתמחה במערכות הקלטה דיגיטליות מתקדמות ומערכות גילוי אש ועשן, ביבוא ובשיווק של מערכות טלפונים ותקשורת ומוצרי אלקטרוניקה מסוגים שונים.
לכתבה המלאה