8 צעדים לניהול חוויית העובד כמפתח לגיוס ולשימור הון אנושי, ארז בוגנים בכתבה בלעדית לכלכליסט

| 2018, April 12

ארז בוגנים, משנה למנכ”ל סינאל בכתבה בלעדית לכלכליסט על ניהול חוויית העובד בארגון.

ניהול חוויית העובד (Employee Experience – EX) הינה גישה הממליצה לארגון לשים את העובד במרכז באמצעות תהליכים פשוטים וידידותיים:
לכוון את מה שהעובד רואה, שומע, מרגיש וחושב לעבר שיפור שביעות הרצון, המעורבות, תחושת הרווחה והתרומה של העובד למטרות הארגון.
ה-EX מהווה יסוד מארגן שמשתמש הן בתשתית של התרבות הארגונית והן בכל הכלים המוכרים דוגמת שכר, בונוסים, פעילות רווחה והדרכה,
באופן שמתועל כולו לשיפור החוויה הכוללת של העובדים במקום העבודה ושל המחוברות הארגונית (Employee Engagement) שלהם.

 

לכתבה המלאה:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3735202,00.html