הדבר הגדול הבא כבר כאן: פתרון בקרה ונוכחות בנייד מבית סינאל

| 27/06/2016

סמארטפון, טאבלט ומכשירי הטלפון הניידים הפכו למכשירים השימושים ביותר. טכנולוגיית המובייל, הפכה לפופולרית יותר בקרב ארגונים רבים. כיום, יותר ויותר ארגונים נעזרים בטלפונים הניידים של עובדיהם, על מנת לעקוב אחר פעילותם והנוכחות שלהם בארגון. טכנולוגית המובייל של סינאל עד כדי כך מתקדמת, עד שרבים מלקוחותינו אינם זוכרים, איך היה לעבוד ללא אפליקציה דיווח נוכחות במובייל.

מערכת HARMONY מבית סינאל, הינה תוכנה ייחודית, הכוללת פתרונות בתחומים רבים כגון שכר, פנסיה, נוכחות, בקרת כניסה ומערכי אבטחה.

 HARMONY Smart היא למעשה אפליקציה שפותחה על-ידי סינאל מלל פייוויי המהווה פתרון דיווח נוכחות אידאלי לארגונים. הדיווח באפליקציה מתבצע דרך טלפון חכם או Tablet המתממשקים ישירות באופן מלא למערכת המרכזית של סינאל לניהול העובד בארגון HARMONY..

האפליקציה מבית סינאל, מפשרת לעובדים ולמנהלים לצפות במידע אישי וכללי בנושא שכר ונוכחות.  באמצעות האפליקציה מבית סינאל, עובדים יכולים לצפות ולעדכן מכל מקום באמצעות הטלפון הנייד שלהם את נתוניהם האישיים, את נתוני הנוכחות, ההיעדרות והפרויקטים שלהם, וכמו כן לצפות בנתוני והיסטוריית השכר שלהם.

יותר מכך, האפליקציה מאפשרת למנהלים גישה נוחה ומהירה לצפייה בנתוני העובדים הכפופים להם. בנוסף יתאפשר למנהלים לצפות מכל מקום אילו עובדים כרגע נמצאים בעבודה ומהיכן בוצע הדיווח שלהם.

הדיווח באמצעות HARMONY Smart כולל את תמונת העובד, ומיקומו בשעת הדיווח יוצג על גבי מפת Google Earth. אזור הדיווח עם זאת, ניתן להגבלה ועל-פי הגדרת המעסיק. כמו כן, עובד יוכל להוציא בקשות לימי חופש עתידי אותן יוכל מנהל לאשר או לדחות באופן מקוון.

מה עוד המערכת יודעת לעשות? שליטה בניהול כוח האדם ואבטחה בארגון כגון פתיחת שערים.

לפרטים נוספים על מערכת HARMONY SMART , אנא מלאו את הטופס המקוצר מצד ימין, או מלאו את טופס יצירת קשר.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

קיצור שבוע העבודה יתרום לשגשוג המשק – והעובדים
| 09/05/2018
  ארז בוגנים, משנה למנכ”ל סינאל בכתבה בלעדית לאתר ...
כך תחסוך מאות אלפי שקלים בארגונך
| 03/02/2016
בזמנים מודרנים אלה כשצריכת החשמל והעלויות נמצאות בצמ...
צור קשר