מערכת דיווח נוכחות בענן? יש חיה כזו

| 8 June, 2016

HARMONY CLOUD הפתרון האידאלי לניהול המשאב האנושי בארגונים קטנים ובינוניים

אז, לפני עידן הטלפונים החכמים קראו לזה “עולמות תוכן סלולריים”. עולמות התוכן כללו משחקים, קטעי וידאו ורינגטונים. הכל התפוגג ברגע שנכנס הסמארטפון.

הסמארטפון הפך את חיינו לאפקטיביים ויעילים הרבה יותר, גם בתחום ניהול המשאב האנושי. ניהול העובד הינו נושא חשוב ביותר בכל ארגון, בין אם הוא קטן, בינוני או גדול. כיום, תודות להתפתחות הטכנולוגית הסלולרית עובדי שטח הינם זמינים, מעודכנים ויעילים הרבה יותר.

איך זה בא לידי ביטוי?

עובדי שטח, סוכני מכירות, צוותים טכניים ועוד הממוקמים באתרי הלקוח הפכו לזמינים, מעודכנים ואפקטיבים הרבה יותר, באמצעות כלי תוכנה מתקדמים.

הרעיון המרכזי מאחורי מערכת HARMONY CLOUD מבוססת ענן של סינאל מלל פיווי,  הינה ניהול המשאב האנושי בארגון.

פורטל הענן HARMONY CLOUD מאפשר העלאה, הזנה, בקרה וצפייה בנתוני העובד בארגון באמצעות דפדפן וחיבור אינטרנט. בנוסף, מתאפשרת זמינות המידע בכל נקודת זמן ובכל מקום, בהתאם להרשאות המוגדרות מראש למשתמשים השונים.

מיתרונותיה הרבים של HARMONY CLOUD: מדובר במערכת אחת בעלת ממשק דינאמי, המציגה נתונים מדויקים ומאפשרת לנטר בקרת כניסה, ייצור ונוכחות בזמן אמת. הן העובד והן המנהל נהנים מגישה ישירה, מכל מקום למערכת ויכולים לדווח מרחוק את שעות העבודה. גם כשאינם בחברה, אלא מועסקים אצל לקוח – המערכת מאפשרת לעדכן בדבר התקדמותם של הפרויקטים. המערכת נותנת למנהל תמונה של העובדים והתקדמות עבודתם.

למה זה כדאי?

אז לארגונים קטנים ובינוניים שלא מעוניינים לרכוש מערכת HARMONY  פיזית שלמה, הכוללת חומרה ותוכנה, ניתנת כעת הגישה למערכת  Harmony Cloud דרך פורטל ייעודי, באמצעות חיבור פשוט לרשת האינטרנט, המאפשר ליהנות מיתרונותיה על בסיס חיוב חודשי – פר משתמש.

לרכישה ומימוש מבצע מהעננים-לחץ כאן