מערכת HARMONY של סינאל תנהל את הפקת תלושי השכר של 6,500 עובדי רשת סופרפארם

| 28 July, 2013

מחברת סינאל מלל פייוויי, מובילה עולמית בפתרונות לניהול נוכחות עובדים, שכר, משאבי אנוש ובקרת כניסה, הודיעה היום על השלמת פרויקט יישום והטמעת מערכת Harmony לניהול והפקת תלושי שכר בסופרפארם, רשת הפארם ובתי המרקחת הגדולה בישראל.

במסגרת הפרויקט, שודרגה מערכת השכר הקיימת בסופרפארם ל-HARMONY מערכת מתקדמת פרי פיתוחה של סינאל מלל פייוויי. HARMONY הינה מערכת מרכזית מתקדמת לניהול משאבי אנוש וחישוב שכר. המערכת, אותה ניתן להפעיל במתכונת אינטרנטית, מאפשרת ניהול ומעקב אחר תהליכי ניהול והפקת תלושי שכר, כולל שליחת תזכורות ומידע בין הגורמים המעורבים. המערכת אף כוללת כלים מגוונים ומתקדמים לאחזור וניתוח המידע, ולהפקת דוחות.

ארז בוגנים, סמנכ”ל שיווק בסינאל מלל פייוויי, אומר: “המעבר של סופרפארם למערכת HARMONY יאפשר לרשת התייעלות מקיפה באמצעות מסד הנתונים מרכזי וזמין, המוצע במתכונת מקוונת לכל הגורמים המעורבים בתהליכי ניהול כוח אדם בארגון. המערכת החדשה תסייע לרשת סופרפארם להפיק תלושי שכר ל-6,500 עובדיה ביעילות ובצורה מדויקת יותר. אנו מודים לרשת סופרפארם על הבחירה בסינאל וצופים המשך שיתוף פעולה פורה גם בעתיד”.

אודות סינאל :

סינאל מלל פייוויי בע”מ בשליטת גבי בוגנים, הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך שבתל אביב, יחד עם חברות בת, עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות ופתרונות לאיסוף וניהול נתונים ובכללן מערכות לנוכחות עובדים, שכר, משאבי אנוש, ניהול מבקרים, משמרות, וכן מערכות בקרת גישה הכוללות אמצעי זיהוי ביומטריים כגון טביעת אצבע וזיהוי פנים, בשיווקן בארץ ובעולם ובמתן שירותי תמיכה ללקוחותיה. פעילות השיווק והמכירה הבינלאומית של סינאל מלל פייוויי נעשית במספר ערוצי שיווק, הן באמצעות חברות בת והן באמצעות מפיצים. כמו כן פועלת סינאל מלל פייוויי בישראל בתחום שכר ומשאבי אנוש ובתחום הנדל”ן המניב באזורי תעשייה ומסחר.