ניהול עובדים על ידי אפליקציית הרמוני

| 22/01/2017

מכשירי הנייד הסלולרי והטאבלט הפכו עם השנים להיות מכשירים רבי עוצמה ושימושים ביותר בחיי היום יום.

מר ארז בוגנים, משנה למנכ”ל וסמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי בקבוצת סינאל אומר שאנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה בטכנולוגיה, פיתוח והשימוש במכשיר הסלולרי , מכשיר הסלולרי הפך להיות כל כך פופולרי עד כדי כך שארגונים רבים נעזרים במכשיר הנייד לנהול ומעקב אחר פעילויות העובדים וניהול שעות הנוכחות, הטכנולוגיה הסלולרית כל כך פופולרית ומקלה על מערכות ניהול הזמן שמספר רב של לקוחות סינאל הטמיעו את הפתרונות הסלולר של סינאל בשנה האחרונה.

סינאל מלל פייוויי בע”מ המובילה בפיתוח ויצור מערכות ניהול נוכחות ובקרת הכניסה של העובדים פיתחה מודול נוסף בבקרת הכניסה המאפשר לבצע בקרת כניסה לאתר ע”י שימוש במכשיר הסלולארי של העובד.

האפליקציה למכשיר הסלולרי משתמשת ברשת האינטרנט ומתקשרת עם תוכנת הרמוני אשר מותקנת בבית הלקוח או בפתרון הענן “הרמוני קלאוד” באופן מיידי – און-ךיין.

האפליקציה מבית סינאל משדרת לתוכנת ההרמוני את פרטיו היחודיים של העובד ומכשיר הנייד בו הוא משתמש ובכך מגנה על שימוש במכשירים שלא הוגדרו במערכת ההרמוני, כמו כן נעזרת האפליקציה בזיהוי המיקום הגיאוגרפי של המכשיר הסלולרי באמצעות ה- GPS ומאפשרת למנהל לזהות את מיקום רישום הדיווח ואף להגביל את מיקום הדיווח לאזור בו העובד צריך לדווח.

לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר בטופס מצד ימין

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל צלם אייל טואג
האם שוק העבודה מתאושש? ומדוע הפסקת החל”ת לא השפיעה כמתוכנן?
| 26/08/2021
כותב המאמר הינו: עו"ד ארז בוגנים – מנכ"ל סינאל מלל PayWay ה...
יום האישה ונוכחות נשית בעסקים
מה הקשר שבין יום האישה לבין הנוכחות הנשית בעולם העסקים?
| 07/03/2022
מה הקשר שבין יום האישה לבין הנוכחות הנשית בעולם העסקים?...
צור קשר