סינאל הטמיעה בהצלחה מערכת אחודה לניהול המשאב האנושי בבית ההשקעות פסגות

| 08/07/2018

ארז בוגנים, משנה למנכ”ל וסגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי בקבוצת סינאל,בכתבה ב”אנשים ומחשבים” על הטמעת מערכת לניהול כוח אדם ומסופי נוכחות ביומטריים בבית ההשקעות פסגות.

סינאל,המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, הטמיעה בהצלחה פתרון אינטגרטיבי הכולל מערכת לניהול המשאב האנושי ומסופי נוכחות ביומטריים בבית ההשקעות פסגות. פרויקט ההטמעה נמשך כשבעה חודשים והסתיים באפריל 2018. מערכת Harmony לניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשרת למנהלי בית ההשקעות בכל הדרגים בארגון לנהל בכוחות עצמם את כל פעילויות העובדים והמבקרים בארגון באמצעות כלי עבודה נוחים וידידותיים, באופן מקוון, מכל מקום ובכל עת.

פתרון ניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשר לנהל באופן מלא את תחומי השכר, הנוכחות, מערכי האבטחה ומערכת הדיווח והבקרה בארגון. בין היתר, Harmony מנהלת את חישובי השכר, מפיקה תלושי משכורת, מנהלת את נתוני הנוכחות של העובדים בארגון ומעבירה אותם לפונקציית עיבוד השכר. מודול משאבי האנוש כולל מרכיבים דוגמת קליטת עובדים, תיק מידע אישי לכל עובד, ניהול קורסים, ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, לצד מילוי וניהול אלקטרוני של טופסי 101 עבור העובדים. הרמוני היא מערכת אינטגרטיבית שבה כל פריט מידע נקלט פעם אחת בלבד ומועבר לכל המודולים הרלבנטיים. המערכת ניתנת ליישום באופן הדרגתי לפי צורכי הארגון בכל נקודת זמן.

מערכת סינאל מנהלת את בקרת הכניסה ודיווחי הנוכחות בבניין בן 15 קומות המאכלס קרוב ל-1,000 עובדים במשרדים הראשיים של בית ההשקעות פסגות בתל אביב. במסגרת זו, בחר בית ההשקעות לשדרג את מסופי הנוכחות הישנים למסוף ייחודי פרי פיתוחה של סינאל בשם Synergy שמבוסס על מערכת ההפעלה לינוקס ופעיל בזמן אמת מול שרת Harmony.

הטמעת מערכת Harmony איחדה את מערכת בקרת הכניסה עם בקרת הנוכחות במסופים המותקנים בפסגות, תוך חיזוק הפיקוח של המנהלים ושיפור תהליך בקרת הנוכחות בארגון. לצורך כך הטמיעה סינאל במערכת את ההיררכיה הארגונית בפסגות והתקינה ממשק להעברת הנתונים הרלבנטיים.

ארז בוגנים, משנה למנכ”ל סינאל, מסר: “הבחירה של גוף מרכזי במשק כמו פסגות בסינאל מעצימה עוד יותר את האמון שנותנים בנו ארגונים בעלי משקל בשוק הישראלי. לפני הטמעת הפתרונות של סינאל, עשתה פסגות שימוש במספר מערכות נפרדות, שכללו בין היתר מערכת בקרת כניסה, מסופי נוכחות ופתרון מדף לניהול המשאב האנושי. הזמנת מערכת Harmony אפשרה לפסגות לאחד את כל התוכנות הרלבנטיות לכדי תוכנה אחת מספק יחיד תוך שימוש בדאטה בייס אחד המגובה במערך תמיכה מקיף ואיכותי. החלטה חשובה זאת של הנהלת פסגות תשפר את הרווחיות בארגון ואת היכולת לקבל החלטות בזמן אמת, מה שיחזק  את יכולת הניהול והתפעול של הארגון”.

לכתבה המלאה

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

תיקון לחוק הטבות המס בישובים המוטבים
| 01/02/2016
בחודש שעבר פורסם תיקון לסעיף 11 לפקודת המס וכן תיקון ל...
ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל צלם אייל טואג
רוצים להיות בריאים? תגיעו פשוט למקום העבודה
| 24/11/2021
כותב המאמר הינו: עו"ד ארז בוגנים – מנכ"ל סינאל מלל PayWay ה...
צור קשר