סינאל השיקה לראשונה בישראל אינטרקום חכם לניהול מגדלי מגורים, באמצעות מותג מערכות האבטחה האלקטרוניות הספרדי FERMAX

| 21/03/2019

 

סינאל השיקה לראשונה בישראל באמצעות המותג הספרדי FERMAX, הנמנה על 20 החברות המובילות בעולם בשוק מערכות האבטחה האלקטרוניות, אינטרקום חכם שיאפשר לנהל מגדלי מגורים. בין היתר, יאפשר האינטרקום MEET IP ללקוחותיו הישראלים לקבל ולשלוח הודעות טקסט לכל הדיירים או לחלקם או לקיים שיחות קוליות עם דיירים.

בבניינים רבי קומות, שמאכלסים לעיתים למעלה ממאה משפחות, יכולות מסוג זה מקלות על ביצוע פעולות כמו איסוף כספים, תיאום תיקונים וניהול הבניין, זימון אספות דיירים,  עדכונים שוטפים ועוד.

אייקון נוסף באינטרקום מאפשר שליטה על מעליות הבניין, איתור מקומן וזימון מעלית הן לדייר והן לאורח שלו. כמו כן משולבת באינטרקום החכם מערכת אזעקה פנימית המתריעה על ניסיונות חדירה 24 שעות ביממה תוך ניטור של עד 8 אזורים ושליחת התרעות לדייר ולשומר.

המערכת של FERMAX, המבוססת על פרוטוקול אינטרנט (IP) מאפשרת קישור למגוון של חיישנים כמו: גלאי אש ועשן, גלאי מים וכן לחיישנים מגנטיים, חיישני IR וחיישני טמפרטורה המספקים מגוון התרעות בטיחות נוספות. דיירים שיהיו מעוניינים בכך יוכלו לחבר את הפנל גם למערכות ביתיות כמו: תאורה, השקיה, מערכות בידור ועוד. חנות האפליקציות המקושרת ל-MEET IP מאפשרת לשלב מערכת לזיהוי פנים המתירה כניסה אוטומטית לרשימה של אורחים שקובע הדייר, כולל אפשרות להגדרת טווח של שעות כניסה מותרות. כן ניתן להוריד אפליקציה סלולרית המאפשרת ביצוע שיחות וידיאו עם מבקר ופתיחת הדלת באמצעות הסמרטפון כתחליף לפנל האינטרקום ועוד רבות אחרות.

מוצרי FERMAX מותקנים כיום ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם ומשווקים בישראל על ידי חברת סינאל, תחת המותג סינאל סקיוריטי. לרגל ההשקה הגיעו לישראל שניים מבכירי חברתFERMAX   העולמית שחשפו את המערכות החדשות בכנס מפיצים של סינאל סקיוריטי.

 

ארז בוגנים, משנה וממלא מקום למנכ”ל סינאל מסר: “אני מעריך שבעתיד הקרוב תקושר מערכת ה-MEET IP גם לתשתיות העיר החכמה ולמוסדות כמו עיריות, בתי ספר, מתנ”סים, משטרה ורשויות אחרות, שיוכלו לשגר באמצעותה הודעות לדיירי הבניין כולו, להציע פעילויות, לבצע הרשמות שונות וביצוע תשלומים שונים ועוד. המערכת אף תאפשר שיתופי פעולה עם גורמים מסחריים הן ברמת הדייר והן ברמת הבניין לתיאום משלוחים, תחזוקה ותיקונים והצעות שיווקיות שונות נוספות”.

לכתבה ב”אנשים ומחשבים” לחצו כאן

לצפיה בסרטון לחצו כאן

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

סיקור כנס סינאל באולם הבימה באנשים ומחשבים
| 30/06/2014
  נעשה לעולם משאבי האנוש את מה שה-ERP עשה לעולם הלוג...
מערכת סליקה פנסיונית לעסקים
מה הסיכוי שעדיין לא שמעתם על מערכת סליקה פנסיונית?
| 26/06/2022
"סליקה פנסיונית בארגונים היום זהו אחד מן השירותים שמיי...
צור קשר