Synel

סינאל מלל פייוויי יישמה מערכת פתרונות בפלוריסטם

| 04/03/2013

המערכת אשר הוטמעה בחברת פלוריסטם כוללת גם מודול דיווח על פעילות המו”פ למדען הראשי במשרד התמ”ת

חברת סינאל מלל פייוויי, מובילה עולמית בפתרונות לניהול נוכחות עובדים, שכר, משאבי אנוש ובקרת כניסה, הודיעה היום על השלמת פרויקט יישום והטמעת פתרון מרכזי לניהול פעילות העובד בארגון בחברת הביו-טכנולוגיה פלוריסטם, מובילה עולמית בפיתוח טיפולים על בסיס תאי גזע.

במסגרת הפרויקט, אשר התבצע לרגל המעבר של חברת פלוריסטם למשרדיה החדשים בפארק התעשיות מת”מ בחיפה, הטמיעה ויישמה סינאל מלל פייוויי בהצלחה בחברת פלוריסטם את מערכת ה – HARMONY. הינה מערכת מרכזית פרי פיתוחה של סינאל המאפשרת ניהול מרכזי של כלל פעילות העובד בארגון, החל משכר ונוכחות דרך משאבי אנוש דיווחי מדען ניהול מבקרים, בקרת כניסה ומשמרות.

המערכת אשר הותקנה בפלוריסטם כוללת גם מודול דיווח על פעילות המו”פ המתבצעת בחברה למדען הראשי במשרד התמ”ת אשר עשויה לזכות את החברה בהטבות מס ובמענקי מדען. מערכת Harmony מתממשקת למסופי דיווח ביומטריים מתקדמים מסדרת Synergy המובחרת ומבצעת איסוף ואימות נתונים בדבר שעות עבודה וחישובי השכר בהתאם להסכמי העבודה של עובדי חברת פלוריסטם. המערכת כוללת גם ממשק משתמש באינטרנט – E-HARMONY המאפשר לעובד לדווח, לעדכן ולעקוב אחר דיווחיו מכל מקום דרך רשת האינטרנט.

ארז בוגנים, סמנכ”ל הפיתוח העסקי של קבוצת סינאל מלל פייוויי: “אנו שמחים לצרף את חברת  פלוריסטם, מחברות הביו-רפואה המובילות בעולם בתחום טיפולים על בסיס תאי גזע, למשפחת לקוחותינו. כחברה מובילה בפיתוח טיפולים מבוססי תאי גזע, נזקקה חברת פלוריסטם לפתרון מרכזי לניהול המשאב האנושי עתיר הידע שלה. ספינת הדגל של חברת סינאל מלל פייווי – מערכת ה – HARMONY לניהול פעילות העובד בארגון – מספקת מענה כולל לצרכיה של חברת פלוריסטם בהיבטים של ניטור נוכחות, שכר ומשאבי אנוש. אנו מודים לחברת פלוריסטם על הבחירה בסינאל וצופים המשך שיתוף פעולה פורה גם בעתיד”.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

מהם האתגרים והפתרון למעקב נוכחות עובד בשטח?
| 06/03/2016
בעולם העסקים המהיר של ימינו, המעקב אחר התנהלות ארגוני...
הנחיות להפקת דו”חות לממונה על השכר – שנת 2019
| 23/04/2020
להנחיות להפקת דוח יסודות התקציב 2019 - לחץ כאן...
צור קשר