שעון הנוכחות המוביל ממשיך להפתיע

| 14/02/2016

מסוף הדגל של סינאל – SYNERGY, הינו שעון נוכחות ביומטרי המאפשר דיווח נוכחות בטביעת אצבע, בעל פונקציות טכנולוגיות רבות וכעת בעל אפיונים מתקדמים עוד יותר.

web_synergy_greenלשעון הנוכחות המתקדם SYNERGY עם מסך גראפי צבעוני LCD 3.5 אינץ’. מסוף זה מבוסס על מערכת ההפעלה Linux וניתן לשימוש באמצעות אפליקציה כללית הנותנת פתרון מקיף לכלל מערכות הנוכחות ובקרת הכניסה בארגון.

שעון נוכחות ביומטרי קומפקטי ונאה זה הינו בעל מצלמה מובנית 1.3 מגה פיקסל , רמקול, אשר באמצעותו ניתן לשדר התראות קול כמו דיווח מאושר או שנכשל ועוד. לשעון נוכחות SYNERGY יכולת התממשקות לסוגי רשת שונים בארגון, כיחידה בפני עצמו או כהשלמה עבור מערכת ניהול נוכחות ובקרת כניסה קיימות.

בהמשך להצלחה בארץ ובעולם של שעון נוכחות זה, זכה SYNERGY/A לשדרוג חומרה וכעת ניתן להשיגו עם מעבד CPU 400 MHz , מה שתורם לביצועים מהירים ואמינים עוד יותר. צבע יחידת זיהוי האצבע (FPU) של טרמינל זה שונה לירוק.

בנוסף, כיום ניתן להזמין את מסוף זה גם עם קורא טביעת אצבע של אשר נותן מענה ללקוחות המשתמשים בטכנולוגיית טביעת אצבע במסופים SY-745 ,SY-785 ובקורא PRintX . צבע ה- FPU בקורא זה הוא אדום.

למפרט המלא ולהזמנה של שעון נוכחות ביומטרי טביעת אצבע SYNERGY מלאו את הטופס המקוצר או כתבו לנו ב – market@synel.co.il.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל צלם אייל טואג
נגיף הקורונה יאיץ את תהליך השינויים במבנה הארגוני בשנים הקרובות
| 12/02/2020
נגיף הקורונה, ללא ספק עושה שמות ומהווה איום משמעותי על ...
Synel
אביב 2012
| 02/05/2019
חדשות סינאל - אביב 2012...
צור קשר