SYenergy

סינאל תחליף את שעוני הנוכחות במשרדי הממשלה; ההיקף: 2.5 מיליון שקלים

| 19/08/2014

 

החברה זכתה במכרז מקוון שערך החשב הכללי ותחליף את 3,000 השעונים הקיימים ● “מדובר במסוף חכם שמתפקד כמחשב אישי לכל דבר, עם מעבדים שפועלים על סביבת לינוקס, ומאפשרת דיווחים, מעקב ותקשורת עם העובדים”, אמר ארז בוגנים, סמנכ”ל פיתוח עסקי בחברה

 

סינאל מלל פייוויי זכתה במכרז מקוון שערך החשב הכללי במשרד האוצר להחלפת כל שעוני הנוכחות במשרדי הממשלה ויחידות הסמך הממשלתיות. סינאל תחליף את השעונים הקיימים במשרדי הממשלה, 3,000 במספר, שהותקנו על ידי הזכיין הקודם – חברת זמן אמת. ההיקף הכספי של המכרז מוערך ב-2.5 מיליון שקלים.

מדובר במכרז מסגרת לשלוש שנים ומעתה, כל משרד שיחליט על החלפת מערכת נוכחות העובדים שמותקנת בו יצטרך להתקין את המערכות של סינאל.

ארז בוגנים, סמנכ”ל פיתוח עסקי בסינאל, אמר כי השעונים שיותקנו הם מדגם Synergy והמערכת כוללת את תוכנת התקשורת SY Bridge, פרי פיתוח ישראלי. “מערכות הנוכחות במשרדי הממשלה יושבות על פלטפורמת מרכבה ומתממשקות לסאפ (SAP)”, אמר. “הייחוד בפתרון שהצענו לממשלה הוא שמערכות הנוכחות החדשות מתממשקות לסאפ, ובכך הופכות להיות שקופות לחלוטין למשתמשים ולא גורמות להם ללמוד ולנהל סביבת עבודה חדשה”.

בוגנים הסביר כי “מדובר במסוף חכם שמתפקד כמחשב אישי לכל דבר, עם מעבדים שפועלים על סביבת לינוקס (Linux). הוא מצויד במצלמה מובנית או רמקול, שמאפשרים דיווחים, מעקב ותקשורת עם העובדים”. עם זאת, הוא העריך שמשרדי הממשלה לא יברחו לכלול מצלמה. עוד אמר בוגנים כי הממשק של העובד עם שעון הנוכחות החכם יהיה באמצעות טכניקת “קרבה”, כלומר – הוא לא יצטרך להכניס פיזית את הכרטיס.

“הממשק עם המערכת כולה הוא וובי לחלוטין, מה שמאפשר למנהלי מערכות הנוכחות לתקשר עם השעונים מכל מקום באמצעות האינטרנט”, ציין בוגנים. “היא מדווחת ישירות למערכות השכר של סאפ ונתוני הדיווחים מדויקים ביותר”.

הוא סיכם באמרו כי “משרדי הממשלה קונים שקט סביבתי ביחסי העבודה עם העובדים. הדיווחים אמינים, מתועדים, כולל דיווח על שעות נוספות ותגמולים נוספים, ואין יותר מקום לוויכוחים”.

סינאל מלל פייוויי, יחד עם חברות בנות, עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות איסוף וניהול נתונים, ובכללן מערכות נוכחות עובדים ומערכות בקרת גישה שכוללות אמצעי זיהוי ביומטריים, כגון טביעת אצבע וזיהוי פנים. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2014 עם רווח של 3.488 מיליון שקלים לעומת 2.38 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. יצוין כי סינאל נמצאת בשווקי חו”ל באמצעות ערוצי שיווק, בנוסף לפעילות הנדל”ן שלה, שמהווה כ-40% מכלל פעילות החברה.

pc katva

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

ערב מיוחד למחלקות יישום פרוייקטים ומוקד השירות
ערב חברה – מחלקת יישום פרוייקטים ומוקד שירות
| 22/06/2022
"מחלקת ישום פרוייקטים ומוקד השירות הם הדבר החם בארגון ש...
תמונה של ארז בוגנים
אינטגרציות בניהול ההון האנושי הם הדבר הבא בארגונים
| 21/08/2023
לחסוך במחיר, לקצר בזמנים ולייעל את יום העבודה: למה כדאי ...
צור קשר