Harmony Cloud – זה לא בשמיים

| 12/10/2014

סינאל מציגה – הפתרון האידיאלי לניהול המשאב האנושי בארגונים קטנים ובינוניים – Harmony Cloud. מדובר במערכת אחת בעלת ממשק דינאמי המציגה נתונים מדויקים ומאפשרת לנטר בקרת כניסה, ייצור ונוכחות בזמן אמת. (כתבה שפורסמה במגזין “אנשים ומחשבים“, ספט’ 28, 2014)

 

HARMONY CLOUD לוגובשנים האחרונות אנו נהנים מפירותיה של מהפכת הניידות, אשר חיברה בין האינטרנט לטלפון הסלולרי והפכה את חיינו ליעילים הרבה יותר. מהפכת הניידות לא פסחה גם על עולם העסקים והפכה עובדי שטח, וצוותים טכניים הממוקמים באתרי הלקוח לזמינים, מעודכנים ואפקטיביים הרבה יותר. מהפכת הניידות ממקסמת את הנכס החשוב ביותר של הארגון – המשאב האנושי – ומעניקה יתרון של ממש בזירת התחרות ההולכת ומתעצמת.

ניהול המשאב האנושי בארגון הינה מומחיות”, אומר ארז בוגנים, סמנכ”ל פיתוח עסקי בחברת סינאל מלל, המתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים לניהול כ”א, “המשאב האנושי הארגוני מנוהל ומטופח כיום באמצעות כלי תוכנה מתקדמים”. פתרון הדגל של סינאל HARMONY הינו מערכת מרכזית מתקדמת לניהול כוח האדם, האבטחה והמבקרים בארגון. המערכת מאפשרת לנהל את מערכת העבודה והנוכחות, חישובי שכר, ניהול קורסים והשתלמויות, מערכות אבטחה ועוד בזמן אמת. מערכת ה-HARMONY זכתה להצלחה רבה מאז השקתה, והיא מותקנת כיום בכ-550 ארגונים וחברות ישראליות מובילות, בהן סופרפארם, חצי חינם, רפאל, בז”ן, בתי הזיקוק וכן ב – 120 חברות נוספות ברחבי העולם.

ארז בוגנים: “עם המעבר של מערכות רבות לענן ועבודה במודל ה SaaS, הגענו למסקנה שפתרון לניהול כ”א שטוב לארגון גדול כמו מפעל תעשייתי, או רשת קמעונאות, לא בהכרח מתאים לארגונים קטנים ודינאמיים יותר כמו חברות סטארט אפ, או ספקי שירות עם טכנאי שטח, בפרט בהיבט של העלויות אל מול הצרכים “.

לפני כשנה השיקה סינאל את שירות Harmony Cloud המציע פתרון אידיאלי לניהול המשאב האנושי בארגון בארגונים קטנים ובינוניים – SMB  מציע למעשה את מרבית המודולים של HARMONY בענן – במודל תוכנה כשירות (SaaS). ארגונים קטנים ובינוניים שלא מעוניינים לרכוש מערכת HARMONY פיזית שלמה הכוללת חומרה ותוכנה, יכולים כעת להיכנס למערכת Harmony Cloud דרך פורטל ייעודי באמצעות חיבור פשוט לרשת האינטרנט וליהנות מיתרונותיה על בסיס חיוב חודשי פר משתמש”.

ל-Harmony Cloud יתרונות רבים: מדובר במערכת אחת בעלת ממשק דינאמי המציגה נתונים מדויקים ומאפשרת לנטר בקרת כניסה, ייצור ונוכחות בזמן אמת. הן העובד והן המנהל נהנים מגישה ישירה מכל מקום למערכת ויכולים לדווח מרחוק שעות עבודה גם כשאינם בחברה ומועסקים אצל לקוח – ולעדכן בדבר התקדמות פרויקטים. המערכת נותנת למנהל תמונה של העובדים והתקדמות עבודתם אצל הלקוח.

אחד המודולים המעניינים והייחודיים ב-Harmony Cloud הוא מודול הדיווח למדען הראשי בתמ”ת. ארז בוגנים: “חברות עתירות ידע המעוניינות לזכות במענקים ממשלתיים, נדרשות להציג השקעה ופעילות מו”פ ענפה. לפני כשנה התקנו מערכת Harmony בחברת הביומד פלוריסטם הכוללת גם מודול המסכם ומדווח על פעילות המו”פ בחברה למדען הראשי– מה שעשוי לזכות את החברה בהטבות מס ובמענקים”.

למרות ששירות Harmony Cloud הושק לפני כשנה בלבד, כבר כעת נהנים ממנו כ-50 ארגונים בישראל הכוללים כ-1000 משתמשים בפועל. לדברי ארז בוגנים, החברה הרחיבה לאחרונה את שיווק שירות Harmony Cloud הם גם ללקוחות בחו”ל ומזהה עניין רב במוצר זה ברחבי ארה”ב ואירופה, כאשר לאחרונה בוצעו התקנות ראשוניות ביוהנסבורג שבדרום אפריקה.

ארז בוגנים: “הארגון שבחר ב-Harmony Cloud נהנה מסוג של ‘לשכת שירות’ פרטית במחשבים שלו, המאפשרת גם להפיק תלושי משכורת בסופו של תהליך. בניגוד לפתרונות ענן מתחרים המחייבים תקשורת דרך קו נל”ן ייעודי, ב-Harmony Cloud מספיק חיבור אינטרנטי רגיל הזמין כמעט בכל מקום – גם דרך סמארטפונים. המערכת מאוחסנת בחוות השרתים של בזק בינלאומי – מה שמעניק לה אבטחת מידע ללא פשרות ברמת אבטחה המקובלת במערכת הבנקאית וחברות האשראי לצד זמינות גבוהה, שרידות וגיבוי של כלל הנתונים על גבי הענן של סינאל”.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

מודול האורחים במערכת HARMONY Security לארגונים גדולים
| 13/01/2016
מודול האורחים של מערכת HARMONY Security – מערכת לניהול מערכו...
דרוש /ה מנהל /ת צוות מכירות ותיקי לקוחות מנוסה במכירת תוכנת ענן
| 16/03/2022
דרוש /ה מנהל /ת צוות מכירות ותיקי לקוחות מנוסה במכירת תו...
צור קשר