SYNEL SECURITY הטכנולוגיה שמשנה את ההיסטוריה

| 16/06/2016

HARMONY מבית סינאל מלל פיווי- התוכנה המתקדמת בישראל לניהול העובד בארגון, טומנת בחובה ממשק ייחודי של שליטה ובקרה (שו”ב).

“הקרב המודרני ינוהל מתוך בניין משרדים מרווח, שבו מצויים בהישג יד טלגרף, טלפון ומנגנון אלחוט, בעוד צי של מכוניות ואופנועים, המוכן להפליג מיד, ממתין לפקודות. כאן, בכורסא נוחה ליד שולחן גדול, משקיף המפקד המודרני על כל שדה הקרב על גבי מפה. מכאן הוא מטלפן מילות עידוד וכאן הוא מקבל דוחות ממפקדי ארמיות וגייסות, ומן הכדורים הפורחים וספינות האויר הצופים על תנועת האויב” מתוך ספרה של ברברה טוכמן, אוגוסט 1914 (ספר היסטוריה אודות החודש הראשון של מלחמת העולם הראשונה).

עוד משחר ההיסטוריה, עלה צורך להגן על נכסים. צורך זה הוביל לפיתוחן של מערכות הגנה בדמותם של שערים ודלתות. מוסדות כלכליים ומדיניים פיתחו אמצעי זיהוי שונים שנועדו לצורכי ניטור של אנשים וסחורות הנעים בין גבולות. חילות המשמר שעמדו לרשותם של אצילים ומלכים ועד למאבטחים שאנו פוגשים היום בכל מקום – הם דוגמה נוספת לאמצעי בקרת כניסה.

לצד האמצעים המסורתיים, נושא בקרת הכניסה התקדם יחד עם התפתחות הטכנולוגיה. במאה ה-21, הטכנולוגיה מספקת אמצעים יעילים וחסכוניים יותר מהעבר כדי להגן על נכסי הארגון שלכם.

הגנה על נכסים אינה המטרה היחידה. מערכות שליטה ובקרה משמשות גם לניהול אנשים המורשים לגשת לנכסיו של הארגון, מאחר שמערכות אלו מאפשרות לזהות אילו אנשים ביקשו גישה לאותם נכסים, ולמשך כמה זמן. כך ניתן, למשל, לעקוב אחר שעות העבודה של מועסק בפרויקט מסוים לפי זמני הכניסה והיציאה שלו למקומות או למאגרי המידע הרלבנטיים לאותו פרויקט.

SYNEL SECURITY – HARMONY מבית סינאל מלל פיווי- התוכנה המתקדמת בישראל לניהול העובד בארגון, טומנת בחובה ממשק ייחודי של שליטה ובקרה (שו”ב).

הטכנולוגיה מבית SYNEL SECURITY כוללת ממשק לניטור באמצעות טלוויזיה במעגל סגור CCTV, קבלת מידע ממערכות פריצה וסנכרון מפות ומבקרים פעילים. מודל זה הוא כלי רב-עוצמה המאפשר שליטה מלאה על העובדים והמבקרים במתחם.

המודול מאפשר הגבלת, הגישה לאזורים ספציפיים, והצגה באופן מקוון את המיקום המדויק של כל אדם, כולל הפקת דוחות על מיקום ותנועה של כל אדם במתחם למטרת אבטחה. הרשאות כניסה בהתאם לאזורים / אזורי זמן / סוגי עובדים ומבקרים.

אחד היתרונות הבולטים של HARMONY Security הוא בסיס נתונים אחד. ארגונים גדולים עם רובד כח-אדם מסועף יכולים להועיל ממערכת מידע המרכזת את כל הנתונים אודות העובדים והמבקרים במתקנה. הקמת עובד פעם אחת בלבד מתאפשרת בזכות יכולת ההתממשקות של HARMONY עם שאר המודולים (נוכחות, שכר).

מודול זה כולל מתן הרשאות כניסה לפי אזור זמן, מתחם או סוג עובד ומבקר, התראת פריצה בדוא”ל או SMS, מפות אירועים, אין-סוף קבוצות הרשאה, התראות לפי חשיבות, שליטה על שערי חניון מהסמארטפון ועוד.

לפרטים נוספים, אנא מלאו את הטופס המקוצר מצד ימין, או מלאו את טופס יצירת קשר.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

היתרונות במערכות המקוונת של סינאל
| 30/01/2018
מר ארז בוגנים, משנה למנכ"ל בחברת סינאל מלל פייוויי בע"מ ...
צור קשר