שעון נוכחות אינטרנטי

שעון נוכחות אינטרנטי מאפשר גישה לנתונים הניתנת בכמה רמות, בהתאם למעמדו של העובד ולרמת ההרשאות שברשותו מכל מקום ובכל זמן 24/7.

העובד יכול להציג ולעדכן דוחות, ואילו המנהל יכול לעיין בנתונים של העובדים ברמות קבועות מראש ולאשרם.

חברתנו כחלוצה בתחום מציגה מגוון רחב של שעוני נוכחות אינטרנטיים ברמות טכנולוגיות שונות שלכולם המכנה המשותף – אין צורך בהתקנת תוכנה על גבי מחשב העבודה במשרד ואין צורך בתחזוקה של שרת במשרדי החברה.

שעון נוכחות אינטרנטי Synel קל, מהיר ומאובטח בענן

שעון נוכחות אינטרנטי חדשני מבוסס מחשוב ענן עובד על ידי שימוש בגישה לאינטרנט בלבד ולכן ניתן להשתמש בו גם ממקומות עבודה ניידים ולא קבועים.

אנחנו בסינאל, מכירים את הפעולות החוזרות ונשנות כמו חתימת כרטיס עובד, הטעויות והבעיות שקורות בחישוב השעות וחישובי השכר וגם את האתגרים והדרישות שאיתם מתמודדים מעל 9,000 עסקים וארגונים בכל יום.

שעון נוכחות אינטרנטי הוא חלק מייעול ארגוני. לעבודה בענן יש חלק חשוב בהפיכת מערכת הנוכחות לקלה יותר וגם מכסה את כל היכולות הרבות שמותאמים לכל ארגון וחברה.

מערכות סינאל מלל פייוויי משוכללות ביותר ומאפשרות להגיע ל- 100% חישוב ממוכן של הנתונים הנדרשים לחישוב משכורתו של העובד. המערכות פועלות מול מגוון שעוני הנוכחות באתרים רבים ומרוחקים בתקשורת מגוונת, לצורך רישום וניהול כל פעילויות העובד בארגון. איסוף הנתונים מאפשר לחשב מיידית את שעות העבודה לצורך תשלום השכר בהתאם להסכמי העבודה שהוגדרו.

המערכת בענן מעבירה לכל תוכנות השכר את רכיבי השכר המחושבים ונתונים נוספים המחוייבים להופיע בתלוש השכר בהתאם לחוק בצורה אוטומטית ללא התערבות של משאבי אנוש. העברת הנתונים לתוכנת השכר מאפשרת לאירגון להיות ממוקד ורווחי יותר.

שעוני נוכחות המסונכרנים ישירות לענן מאפשרים גישה למידע וצפייה בנתונים מכל מקום בכל זמן בהתאם להרשאות. מחלקת משאבי אנוש ושכר יכולים להנות ממערכת נוכחות ורסטילית של סינאל ללא תלות במקום העבודה ובאיזה זמן.

חשוב מאוד שתכירו את עשרות המודולים שלנו שמותאמים במיוחד לצרכי העסק  שלכם. במערכת נוכחות הרמוני בענן קיימים עשרות של “תוספות-פיתרונות” אשר מתאימים לנהלים ומדיניות השכר בארגון שלכם.

שעון נוכחות אינטרנטי עם אפשרויות רבות

  • אפשרות לדיווח נוכחות / עבודות בזמן-אמת באמצעות תחנות העבודה
  • אפשרות להפקת דוחות בהתאם לרמת הרשאות (מנהלים / עובדים)
  • אפשרות לתיקון נתונים על ידי המשתמש, כולל אישור הממונה על כל שינוי שבוצע
  • עדכון רשומות עובדים
  • אפשרות להפקת תג זיהוי נוסף לעובד במקרה של אובדן
  • ניתן להפיק דוחות שונים בהתאם לדרישות בתבנית PDF, Excel ו Html – לתצוגה בלבד או גם להדפסה
  • למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 03-7555100.
צור קשר