סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים  המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

מתוך הבנת הצרכים של ארגונים עסקיים וציבוריים, החברה משקיעה יום יום, שעה שעה, על מנת לספק ללקוחותיה ולמפיציה מעטפת של 360 מעלות בתחום ניהול ההון האנושי וניהול מערכי אבטחה פיזיים בארגון באמצעות שירות איכותי, אמין ומקצועי 365 ימים בשנה.

סינאל החלה את דרכה בשנת 1991, כאשר נשיא החברה, מר גבי בוגנים, הוביל מהלך של מיזוג סינרגטי בין חברות תוכנה ליצירת החברה הנוכחית. תחת הנהגתו של מר בוגנים החברה צמחה מחברה קטנה ופורצת דרך בתחום ניהול הנוכחות הממוכן לקבוצת חברות טכנולוגיה מגוונת בעלת נוכחות בינלאומית.

בשנת 2000 הונפקה החברה בבורסה של ת”א, ובראשית שנת 2012, הצטרף לסגל ההנהלה עו”ד ארז בוגנים, משנה למנכ”ל וסגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק ואחראי שווקי חו”ל.

החברה פעילה בשלושה מוקדים בישראל (הנהלה ומטה, מחקר ופיתוח, פיתוח עסקי ושיווק ביקנעם, מכירות ישראל ושירות לקוחות ברעננה וניהול מערכי אבטחה באור יהודה) ומספר חברות בת בינלאומיות (אנגליה וארה”ב), המקנים זמינות גבוהה במתן שירות ללקוח הן מבחינת שפות ואזורי זמן שונים וכן פועלת החברה באמצעות סוכנים ושותפים עסקיים המייצגים את החברה   ביבשת דרום אמריקה, אסיה, אירופה ואפריקה.

כחברה רב לאומית סינאל מלל פייוויי פועלת תחת התקנים הבינלאומיים, מוסמכת , ISO 9001 ומוצרי החומרה נושאים תו תקן של UL, TUV ו CE. כמו כן, החברה הינה שותף טכנולוגי של ORACLE, והוסמכה כ –  Gold Partner Microsoft.

סינאל מלל פייוויי מפעילה בישראל מרכז שירות ותמיכה ללקוחותיה בארץ וברחבי העולם.  מרכז השירות מונה כ- 70 עובדים מקצועיים ומיומנים. קריאות השירות של לקוחות החברה מנוהלות באמצעות מערכת CRM  מתקדמת. החברה אמונה על אמנת שירות המהווה חלק בלתי נפרד מהסכמי השירות עם  לקוחותיה.

תחומי פעילות:

ניהול המשאב האנושי בארגון- הפתרון מוצע דרך תוכנת הדגל של החברה – הרמוני – מערכת הוליסטית וגמישה בעלת בסיס נתונים אחד

ניהול בטיחות ואבטחה פיזית- פתרונות החברה בתחום משתמשים בטכנולוגיות איסוף נתונים וכריית מידע מתקדמות כדי לרכז ולנהל את הקלט ממכשירי בקרה ואזעקה באמצעות אנליטיקה חכמה של אירועים.

ניהול מבקרים בארגון- החברה מסייעת לארגונים גדולים ורגישים להתמודד בהצלחה עם איומי ריגול תעשייתי, גישה בלתי מורשית, גניבות וחשיפת מידע ארגוני ובטחוני, תוך התנהלות יומיומית תקינה מול קבלנים, ספקים, עובדי חוץ ומבקרים אחרים בארגון, באמצעות ניהול חכם של הרשאות גישה וכניסה לעובדים ומבקרים במגוון ממשקים, לרבות זיהוי ביומטרי, זיהוי פנים, כרטיסים חכמים, כרטיסי קרבה, זיהוי רכבים ועוד.

סליקה פנסיונית- היכרותה המעמיקה של החברה עם תחום רגולציית השכר על שחקניו הרבים אפשרה לה לתת ללקוחותיה בארץ מענה איכותי ומתקדם לאור השינויים הרגולטוריים האחרונים בתחום הפנסיה, החסכון וההשקעה –  פתרון מקיף, מאובטח ותואם את דרישות הרגולציה.

Synel Academy – האקדמיה של סינאל הינה מוסד לימודים מפוקח, והינה מוכרת ומוסמכת על ידי לשכת רואי חשבון בישראל להעניק תעודת חשב שכר בכיר ולהעביר את השתלמויות הגמל השנתיות הנדרשות בתחום.

מבנה חברת סינאל מלל פייוויי

 

 

צור קשר