הטבה בלעדית ללקוחות דן אנד ברדסטריט

    עסקים רבים במיוחד בסקטור העסקי מחפשים פתרונות לניהול ההון האנושי – סינאל נותנת את כל הפתרונות שהעסק שלך צריך כדי להתייעל

    בבחירת ספק מהימן ומקצועי, חשוב לזהות, למדוד, לעקוב, לפקח ולבקר אחר הביצועים שלו. במיוחד שהספק אחראי לצמצום הוצאות השכר הגדולות שלכם בעסק.

    בחירת ספקים היא כוורת דרך לא פשוטה הכוללת המון השוואות, ניקוד וגם אינטואיציה והתרשמות של מספר בעלי תפקידים.

    הרכבה איטית של פתרונות לניהול ההון האנושי, בדרך כלל בגלל ריבוי ספקים גורמת להוצאות מיותרות, לבזבוז המשאב האנושי בעסק, לאי עמידה בזמנים, לפעולות תחזוקה ולעיתים אף לסיבוכים בשל דרישות מורכבות.

    יש לכם חזון עבור העסק ואתם בטוחים שניתן להשתפר. אתם ניצבים בפני בחירת מסלול; המסלול הראשון הוא הדרגתי, לוקח זמן, מורכב יותר ודורש כוחות נפשיים.

    הוא נראה כך – בחודש מאי 2022, אתם שואלים את השאלה איך ניתן לחסוך בעסק מבלי לפגוע ברווחת העובדים.

    אתם מחפשים ספק של מערכת נוכחות ושכר. עושים השוואות, מכרזים, נקודות, סקר סיכונים, דירוג אשראי…

    וככה עוברת לה שנה. חבל מאוד.

    המסלול השני: בחירת ספק אחד מהימן ומקצועי – זה מסלול שמפנה את כל ההון האנושי שלכם עבור מטלות העסק, הוא מתאים לאמיצים ובעלי חזון ברור לגבי עתיד העסק. הוא מהיר בהרבה ולא גוזל מכם את הזמן היקר של העסק שלכם. העסק שלכם נהפך מאוד מהר לרווחי ומאורגן יותר.

    לסינאל מלל פייוויי, מגוון פתרונות חומרה ותוכנה מתקדמים עבור ניהול העובדים שלך בצורה חכמה, חסכונית ויעילה החל מעיבוד והפקת שכר, ניהול זמן ונוכחות, סליקת כספי פנסיה וניהול בקרי כניסה ואבטחה.

     כל המודולים שהעסק שלך צריך כדי להיות רווחי יותר! סינאל מבטיחה לך פתרון יעיל, רווחי ומתקדם ביחד עם שירות סופר איכותי ומהיר; חילול שכר, עיבוד שכר, נוכחות, בקרת כניסה, כניסה למורשים בלבד, דיווח כספי פנסיה, טופס 101 אלקטרוני, טופס 106, אפליקציית נוכחות ועוד רבים.

    סינאל חלוצה בחדשנות ומספקת פתרונות מקיפים מאז שנת 1991, מקצה לקצה בתחומי נוכחות, שירותי לשכת שכר וסליקה פנסיונית באופן ממוכן, מאובטח ותואם את דרישות הרגולציה, לכלל הגופים המוסדיים במשק.