השירות ניתן לחברות החל מ- 10 עובדים

    קבלו הצעה אטרקטיבית מיידית

    HARMONY Cloud הרמוני קלאוד

    הינו פורטל ענן המאפשר העלאה, הזנה, בקרה וצפייה בנתוני נוכחות העובד בארגון באמצעות דפדפן וחיבור אינטרנט.
    המידע בכל נקודת זמן ובכל מקום המחובר לאינטרנט, בהתאם להרשאות המוגדרות מראש למשתמשים השונים.

    יתרונות המערכת:

    • בפורטל ענן הצגת מידע עדכני של נתוני נוכחות ואפשרות להדפסתם
    • עדכון פרטים אישיים של עובד ורישום נוכחות על-ידי מתן הרשאה
    • אפשרות אישור או דחיית נתונים על-ידי מנהל מורשה
    • העברת המידע באופן מקוון (Online) למנהלי מחלקות / סניפים לצורך אישור מקוון לדוח הנוכחות של העובד
    • ניהול עד 5 רמות היררכיה לפי, עובד, מנהל, מנהל אגף וסמנכ”ל
    • אפשרות לשליחת מיילים / התראות לעובדים / מנהלים שעליהם להשלים את דוח הנוכחות / לבצע תיקונים ועדכונים לקראת סגירת החודש בנוכחות
    • המיילים נשלחים באופן עצמאי ומקוון ובתאריך הנקבע על-ידי מתפעל המערכת
    • חסכון בעלות – בהתאם לגודל הארגון ובהתאם לצרכיו
    • תחזוקה המערכת מבוצעת על ידי חברת סינאל