סינאל הטמיעה פתרון לניהול המשאב האנושי בכ-10 בתי מלון בישראל

| 26/09/2019

בהודעה לעיתונות בכתבה שפורסמה באנשים ומחשבים, עדכנה סינאל כי סיימה הטמעה של מערכת ייעודית לענף המלונאות בכ- 10 בתי מלון בישראל.

 המערכת מספקת פתרונות תוכנה – חומרה ונותנת מענה מקיף לניהול הצרכים הארגוניים הייחודיים המאפיינים את בתי המלון.

בין לקוחותינו:

איביס, גראנד קורט, עץ הזית וגלוריה בירושלים; גרנד ביץ’ בים המלח; גולדן קראון ואוליב בנצרת; חוף התמרים בעכו; ורמדה בחדרה.

הפתרון של סינאל מאגד מערכות בתחומי קליטת עובדים, דיווחי נוכחות, חישובי שכר, סידורי עבודה ואופטימיזציה עסקית. בין היתר, כולל הפתרון ניהול תיק עובד; ניתוח נתוני שכר; מערכת נוכחות מתקדמת, המבוססת על ממשק ה-ווב של מערכת Harmony מבית סינאל; כלים רבי עוצמה לחישוב שעות לתשלום, בהתאם להסכם הקיבוצי של ענף המלונאות; מודול סידור עבודה המאפשר שיבוץ עובדים למשמרות שבועיות, כולל התראה על שיבוץ שאינו תואם את דרישות החוק ואפשרות לחסימת דיווח שאינו תואם; דיווח שעות דינמי על פי מרכזי רווח בהתאם לשעות העבודה בפועל במחלקות השונות; אפשרות לעבודה עם מספר לוחות שנה, בהתאם לאופי העובד; וכן התראות אוטומטיות למנהלים על חריגה בשעות עבודה שלא בהתאם לחוק ויכולות סליקה פנסיונית.

לקריאת הכתבה המלאה

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

הנחיות למעסיקים שמוציאים עובדים לחל”ת בעקבות וירוס הקורונה
| 24/03/2020
כל פתרונות סינאל מגוייסים לניהול העובדים מרחוק:   ...
איגרת שכר יוני 2020
| 01/07/2020
סליקת פנסיה - 5% הנחה לרכישה און ליין רכישה באמצעות נ...
צור קשר