ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל צלם אייל טואג

פנג שואי במשרד החדש | Feng Shui

| 27/10/2021

כותב המאמר הינו: עו”ד ארז בוגנים – מנכ”ל סינאל מלל PayWay הבורסאית.

החברה שלכם מתרחבת ואתם נאלצים לעבור למשרדים חדשים? זה יכול להיות הרגע המאושר שלכם. זה כבר ידוע שסדר וארגון חשוב לאפקטיביות ולהרגשה הכללית של העובדים בארגון. אז מה הקשר בין אושר ויעילות לבין איך ששולחן העבודה שלכם נראה?

מי מאיתנו לא רוצה שתהיה אווירה נעימה במקום העבודה? הכירו את תורת ה”פנג שואי”, שיטה לארגון חפצים ומבנים על מנת להגיע להרמוניה אשר פותחה על ידי הסינים לפני כ-5,000 שנה.

כדי שיהיה נוח לשבת ישיבה ממושכת מול עמדת המחשב חייבים סדר ואגרונומיה במשרד. על פי התורה הסינית הפנג שואי, ההרמוניה במשרדנו מושגת על ידי מספר כללים בסיסיים המתייחסים בעיקר לזרימה אנרגטית אופטימאלית ועקרונות נוספים המתייחסים לגדלים, חומרים, צבעים, כיוונים, צורות, תאורה, ניחוחות ועוד.

דווקא עכשיו יותר מתמיד, ארגונים צריכים לבחון היטב כיצד לזהות וליצור עובדים מעורבים ונלהבים באמת. במקום להסתמך במידה רבה על תמריצים חד פעמיים, שיפוצים יקרים או אפילו השקעה מיותרת על מיתוג של כלים חד פעמיים כדאי להכיר בזה שניתן לסדר את הקיים בצורות אחרות.

כשמקום העבודה מסודר ונקי אז אפשר לזהות שהעבודה יעילה יותר ויש פחות מתיחות ולחץ. העובדים רגועים יותר, בריאים יותר ומבצעים אף יותר מטלות. הם יותר ב-Flow ואין דבר יותר טוב מזה. המרקם הזה יצור מעגן חברתי במקום העבודה וישמור על שביעות רצון בעבודה וביצועי עבודה גבוהים.

בסינאל מלל פייוויי החלטנו לקחת את הנושא קדימה ולערב עיצובים מרהיבים של שעוני נוכחות העתידיים להגיע. אנו מתמקדים כעת במכשירים בקווים נקיים יותר המבוססים על פנג שואי מוצלח במקום העבודה. המטרה להשתלב בעיצוב פנים נקי וארגונומי.

המגיפה שינתה את אופן העבודה שלנו ואת האופן בו אנו רואים עבודה. המנהיגים צריכים למקד את תשומת הלב והאנרגיה על התנאים שיעזרו לעובדים להנות במקום עבודתם ואף להיות מקום מפנק ממש כמו הבית. אפשר לשמור על סביבת עבודה נעימה במקום העבודה וחלק מזה היא להכיר את העובדים בחברה ברמה האישית ולעשות התאמות אישיות שיהיה קשה למצוא במקום אחר.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

יום עיון שכר אחרון לשנת 2015 – סקירה
| 20/12/2015
ביום חמישי האחרון נערך יו...
Synel
אביב 2012
| 02/05/2019
חדשות סינאל - אביב 2012...
צור קשר