אגד הסעים

| 01/05/2019

“החודש אני מסיים עבודה של 37 שנים בחברת “אגד”, מתוכם 35 שנים אחראי על מערכת שעוני הנוכחות הפזורה בכל מתקני האגודה ברחבי הארץ: סניפים , מוסכים, מסעדות ופונדקי דרכים.

אני גאה להיות בצוות שנפגש עם אנשי “סינטל” (שהיו הבסיס לחברת “סינאל”) כבר בשנת 1982 במעבדה קטנה בטכניון בחיפה. יחד איתם בדקנו ובחרנו את השעונים האלקטרונים הראשונים ל”אגד” מדגם (S-20), כאשר אחד השיקולים העיקריים היה “תוצרת ישראל”. יחד עם המהנדסים ואנשי הפיתוח שימשנו “מעבדת שטח”לשיפור המוצר ולפיתוח שעונים מדגמים חדשים, בתחילה מסדרת S-1XX ואחר כך מסדרת SY-7XX.

יחד איתם פיתחנו גם שגרות תוכנה ששימשו אותנו לקשר עם השעונים מתוך תכניות המערכת של “אגד” בסביבת מחשבי “דיגיטל” (בימים של טרום השרתים, בימים שטרם הייתה לכם תוכנה ייעודית והמילה “אפליקציה” טרם הומצאה).

כאמור , במהלך השנים התקדמנו ועתה “אגד” בשלבים סופיים של התקנת תוכנת HARMONY והסבת כל השעונים לדגם המתקדם SY-785.

זה הזמן שלי להעביר את המושכות לדור הצעיר.

זה הזמן להודות גם לכם על העבודה המשותפת והמעניינת רבת השנים ובעיקר לצוות הוותיק דוד בן-שטרית (דב”ש), דוד אשכנזי והרצל כהן, אשר מלווים אותנו מאז הימים הראשונים של המערכת הממוחשבת.

בנוסף, אני רוצה להודות לאנשי המכירות, התחזוקה, הטכנאים והתמיכה שהיו קשובים לצרכים והשתדלו לתת מענה מהיר לדרישות ולתקלות.

לכולם יש לי פינה חמה בלב.

אתה יכול להיות גאה בצוות העובדים המסור של חברת “סינאל”.

עלו והצליחו והמשיכו להיות גאווה לחברה ישראלית מצליחה.

שלך

יעקב וימן,

אגד – חטיבת המחשוב

eged-heseim_logo

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

הרמוני קלאוד – ניהול נוכחות העובדים בסביבת הענן
| 24/04/2017
מר ארז בוגנים, משנה למנכ"ל וסגן נשיא השיווק הבינלאומי ש...
דורסל מרוויחה 48 מיליון שקל כתוצאה ממכירת נכס בנתניה
| 10/11/2018
העסקה בוצעה עם חברת ישראל קנדה ובאמצעות חברת הבת של סינ...
צור קשר