חטיבת סינאל פנסיה מככבת בכנס השנתי של לשכת סוכני הביטוח אילת 2017

| 15/06/2017

חטיבת סינאל פנסיה לקחה חסות DIAMOND PARTNER בכנס השנתי של לשכת סוכני ביטוח פנסיוני וחיים, בחודש מרץ 2017 באילת.

חטיבת סינאל פנסיה לקחה חסות DIAMOND PARTNER בכנס השנתי של לשכת סוכני ביטוח פנסיוני וחיים, בחודש מרץ 2017 באילת. הכנס התקיים בין התאריכים 20-23.03.17 במלון דן אילת, כאשר לכנס הוזמנו מעל 1000 סוכני ביטוח ומנהלי הסדרים פנסיוניים מרחבי הארץ.

סינאל נערכה לכנס עם חסות DIAMOND PARTNER שכללה ביתן מושקע וייחודי עם מיקום אסטרטגי שבנינו במיוחד לפני הכנס, פרסומים בעיתון לשכת סוכני הביטוח, ניוזלטר ללקוחות, מסמכים שיווקיים, קמפיין דיגיטלי בדה מרקר ועוד ועוד.

בתמונה מימין לשמאל צוות סינאל בכנס לשכת סוכני הביטוח: איתמר אזרן, מוטי בסט, ליאור לנדא, ארז בוגנים, יואב שפרינגר, ענת לרך.

בכנס, סינאל הציגה את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חטיבת סינאל פנסיה והציעה לסוכני הביטוח הצעה אסטרטגית לשיתוף פעולה פורה בין הצדדים.

במהלך הכנס, הזמנו את הסוכנים לביתן סינאל פנסיה, להשתתף בהגרלה של טאבלטים! בסיום הכנס, במהלך ה HAPPY HOUR ארז בוגנים וליאור לנדא עלו לבמה. ארז הציג את הפתרונות הטכנולוגיים של חטיבת סינאל פנסיה ונאם מספר מילים על שיתוף הפעולה המוצלח בין סינאל לבין לשכת סוכני הביטוח בישראל וליאור לנדא ביצעה את ההגרלה בשידור חי מול הנוכחים.

בתמונה: ארז בוגנים וליאור לנדא מכריזים על הזוכים בהגרלת הטאבלטים.

להצטרפות לפתרון הסליקה הפנסיונית מבית סינאל, לחץ כאן

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

מדוע לקוחות מעדיפים את מערכת ניהול נוכחות העובדים בסביבת הקלאוד ?
| 26/03/2017
ניהול נתוני נוכחות העבודים הוא הקריטי ביותר בכל סוג אר...
צור קשר