מדוע לקוחות מעדיפים את מערכת ניהול נוכחות העובדים בסביבת הקלאוד ?

| 26/03/2017

ניהול נתוני נוכחות העבודים הוא הקריטי ביותר בכל סוג ארגון ולכל גודל וסביבת עבודה. ארגונים שלמדו לנהל את הנתונים מהר יותר ועם פחות מאמץ, ועלויות נמוכות הפכו לארגונים חזקים ויציבים יותר.

ניהול נתונים ומידע בענן זה השיפור הטכנולוגי המתקדם ביותר בעשור האחרון, פתרון זה הוא סוג של שירותים שפועל על פלטפורמת האינטרנט.

בניתוח ארגלי הגישה ועבודה בסביבת האינטרנט מראה כי כמעט 93% מהארגונים, קטנים עד גדולים, מיישמים פתרונות ענן כלשהו, זה גליל בסיסי לאשר כי העתיד הוא פתרונות ענן,

סיבות העיקריות לבחירת ניהול כוח האדם בענן:

עלויות נמוכות:

בעבודה עם הרמוני קלאוד (הרמוני פורטל) יסייע להפחתת התשלום ומסייע לנהל תקציב שנתי יעיל.

גמישות:

חברות שצומחות, נאלצות לשנות ולהחליף את מערכת ניהול העבודים ואת שטח האחסון, השרתים ורוחב הפס של הרשת. בעוד בעבודה עם הרמוני ענן התשתית תומכת לכל גודל של ארגון ומותאמת לכל גודל ארגון, לכל כמות עובדיםומסופים שידרשו מהלקוח.

יציבות:

כמעט בכל חברה נתקלים מדי פעם בבעיות רשת ומחשבים, מה שגוזל זמן עבודה ותחזוקה יקרים. בעוד בענן המערכת והאחסון הם מעדכונים באופן אוטומטי ומנוהל על ידי אנשי מקצוע שמונעים מהמערכת להפסיק את עבודתה.

מדרגיות:

משאבי ניהול כוח העבודה הם יקרים מאוד. בעוד מערכות ענן אתה משלם לפי אופן בשימוש.

שיתוף פעולה:

מערכת נוכחות בענן זמינה בכל מקום גם כאשר אתה בחו”ל, כל מה שצריך כדי להכנס למערכת זה לקבל גישה לאינטרנט, בכל מקום ובכל שעה מתאפשרת גישה לניהול השעות בארגון.

ניידות:

אין יותר תלות במחשבים וברשת המקומית כדי לקבל דוחות ניהול שעות העבודים בארגון. בעבודה עם ענן ניתן לקבל דו”ח בכל מכשיר שמחובר לאינטרנט בקלות רבה לעבור ממכשיר אחד לכל מה שאתה צריך הוא חיבור לאינטרנט.

אבטחה:

לרוב ארגונים נאלצים לסמוך על האבטחה שנעשית על ידי מנהל הרשת שלהם או גורם חיצוני, בעוד שרת הענן מאובטח מאוד ובאפון תמידי על ידי אנשי מקצוע מהטובים ביותר.

מר ארז בוגנים, משנה למנכ”ל וסמנכ”ל השיווק ופיתוח עסקי בקבוצת סינאל מציין שהרמוני פורטל (הרמוני קלאוד) מבית סינאל מלל פייוויי, הוא פתרון ענן מתקדם ופתרון יעיל וזול לניהול כוח עבודה ופתרונות נוספים כגון: ניהול ארוחות, ניהול משמשרות, ניהול נוכחות העבודים בארגון.

לקבלת חודש במתנה, על מערכת HARMONY CLOUD, לחץ כאן

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

סינרגי – מסוף ביומטרי עם מערכת הפעלה לינוקס
| 30/04/2017
מסוף סינרג'י מבית סינאל מלל פייוויי הינו מסוף ביומטרי ל...
על אפליקציית נוכחות הרמוני סמארט, שמעתם?
| 28/06/2017
אפליקציית הרמוני היא אחד המודולים החשובים בתוכנת הרמו...
צור קשר