מהו פתרון סידור העבודה בתוכנת הנוכחות?

| 18/02/2016

מודול סידור העבודה הוא פתרון כלל ארגוני הנותן מענה לאתגר שיבוץ העובדים ומהווה אחד מיני מודולים רבים של התוכנה HARMONY.

תוכנת HARMONY נוכחות מבית סינאל מלל פייוויי מאפשרת ניהול נתוני נוכחות עובדים בארגון באופן מדוייק ויעיל וכן את העברתם לעיבוד השכר. מערכת זו כוללת מודולים רבים המסייעים בניהול העובד בארגון כמו גם מודול סידור עבודה באמצעותו ניתן לאסוף את נתוני נוכחות העובדים, על-פי הסכמי עבודה, לחשב ולעבד את שעות העבודה ולהשוות לתנאי העבודה המוסכמים לשם חישוב שכר העובד.

באמצעות מודול סידור העבודה יוכל המעסיק לחסוך זמן יקר בתכנון וסידור משמרות וכן שיבוץ כח אדם רלוונטי, תהליך אשר מתבצע כיום בארגונים רבים באופן ידני. אלגוריתם סידור העבודה הינו חכם ומבוסס על מיטוב אילוצים, תוך התייחסות לדרישות העובד, המעסיק והלקוח ומאפשר ניצול מירבי ויעיל של המשאב האנושי הזמין, תוך ריצוי העובד והלקוח.

מודול זה מאפשר למנהלים ביצוע סידור ידני שבועי הכולל דיווח כמות שעות שבועיות של העובד וסך השעות על-פי מחלקה.כמו כן, ישנה אפשרות לשיבוץ העובד לפרויקט, סעיף תקציבי או הסכם שונה ביום נתון. המערכת מפיקה דוחות סידור עבודה וביצוע לפי פילוח פרויקטים ו/או מחלקות.

למאפיינים נוספים על מודול סידור העבודה של HARMONY של סינאל, לחצו כאן או צרו קשר דרך הטופס המקוצר מימין או במייל market@synel.co.il.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

2016 שנה של מהפיכה בחיסכון הפנסיוני
| 06/07/2016
חטיבת סינאל פנסיה קיימת כבר למעלה מ-6 חודשים, במהלך תקופ...
איגרת שכר אוגוסט 2020
| 30/09/2020
המשך יבוא... גרסה חדשה - מוצרים חדשים!!!! מגמו...
צור קשר