מהי תוכנת הנוכחות המתקדמת בישראל?

| 01/03/2016

תוכנת הנוכחות המתקדמת בישראל HARMONY נוכחות, הינה תוכנה מרכזית המאפשרת ניהול נוכחות בדיוק ויעילות, הכוללת ניהול היעדרויות והעברת נתונים לחישוב שכר.

harmony1HARMONY נוכחות של סינאל מלל פייוויי בע”מ המתאימה לחברות בינוניות וגדולות החל מ-150 עובדים ומעלה, מושכת את דיווח נוכחות העובד בארגון, על-פי הסכמי עבודה שנקבעו מראש או מזדמנים. כמו כן, באמצעות תוכנה זו ניתן לחשב בזמן אמת את שעות העבודה לשם חישוב שכר העובד על-ידי תוכנת שכר כגון HARMONY שכר או התוכנה הקיימת בארגון. בנוסף, ישנה אפשרות לדיווח ניידות בין ממחלקה למחלקה לאורך יום העבודה ולחשב עלות עבודה על-בסיס סעיף תקציבי.

HARMONY נוכחות הינה תוכנה מקוונת (Online) ומאפשרת הצגת נתוני נוכחות ו/או היעדרות של עובד בזמן אמת. ניתן לצפות בהסכמי עבודה ופרמטרים גמישים, ובתבניות לוח שנה שונות.

הגדרות העובד מתחלקות ל 5 רמות אירגוניות הכוללות אזור, מפעל, אגף, מחלקה ומרכז עבודה, הניתנות  להתאמה על-פי דרישת לקוח. ישנן הרשאות דוחות, מסכים ותפריטים דינמיות, הכוללות הרשאות קריאה או קריאה וכתיבת טבלאות.

מערכת HARMONY נוכחות מאפשרת יבוא ויצוא קבצים וביצוע שיתוף מידע עם מערכות אחרות בארגון. מנהלים בחברה יכולים לצפות בדוחות גרפיים שונים ואף לייצא אותם בפורמט אקסל או PDF ולשלוח באימייל. סוגי הדוחות והסכמי השכר מגוונים, ואין הגבלה לעומק ההיסטורי של נתונים.

ניתן לקרוא בהרחבה על חוק דיווח נוכחות בישראל ניתן לקרוא בכתבתנו, מדוע תוכנת נוכחות אמינה ומדוייקת חשובה כל כך?

לפרטים נוספים וללמוד עוד על פתרון ניהול העובד באמצעות HARMONY נוכחות, מלאו את הטופס המקוצר מימין או כתבו לנו market@synel.co.il.

harmony_home_2016

להגדלה לחץ על התמונה.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

איגרת שכר מרץ 2020
| 29/03/2020
נגיף הקורונה - נקודת האור נכתב ע"י ארז בוגנים משנה ו...
למה ישיבות שולחן עגול חשובות לרווחת העובדים?
| 02/08/2023
למרות שנראה שקצב העסקים לא מאפשר, כדאי שתאטו קצת, תיקחו ...
צור קשר