מה הקשר בין מערכת שליטה והבקרה ולניהול העובד בארגון?

| 07/03/2016

אחד הנושאים החמים בשוק בימינו הוא נושא האבטחה ובקרת הכניסה. בתי חולים, ארגונים בטחוניים, ואוניברסיטאות הינם ארגונים גדולים ומורכבים בעלי מחלקות ואגפים רבים אשר שליטה ובקרה על היוצא והנכנס הינם הכרחיים והצורך בפתרון אמין אשר ירכז את המידע כולו במערכת אחת, עולה עוד יותר בהשוואה לצורך בחברות קטנות יחסית.

חברות כאלה, זקוקות למענה שבו יוכלו מנהלי הארגון לשלוט בפתיחת דלתות ושערים, לעקוב אחר פריצות ולאשר או לדחות מבקרים באתר. במרבית המקרים, ככל שחברה גדלה כך גדל ונוצר מצב של ריבוי תוכנות הנותנות מענה לבעיות שונות.

לחברת סינאל ניסיון של מעל ל-30 שנים בתחום ניהול העובד בארגון ולכן זיהתה לפני יותר מעשור את הצורך של ארגונים גדולים ומורכבים למצוא את השילוב האידאלי שבין ניוהל העובד לבקרת הכניסה.

מערכת HARMONY מבית סינאל, הינה תוכנה ייחודית, הכוללת פתרונות בתחומים רבים כגון שכר ופנסיה, נוכחות, ובקרת כניסה. HARMONY Security הינו ממשק ייחודי אשר באמצעות CCTV (טלוויזיה מעגל סגור) ביכולתו לאסוף מידע, שליטה על תנועות העובדים והמבקרים הפעילים באתר. תוכנתHARMONY Security מאפשרת הגבלת גישה לאזורים מסויימים, הצגה מדוייקת של אנשים במתחם באופן מקוון, נתונים אשר ניתן לרכז בדוח מיקום ותנועה.

אחד היתרונות הבולטים של HARMONY Security הוא בסיס נתונים אחד. ארגונים גדולים עם רובד כח-אדם מסועף יכולים להועיל ממערכת מידע המרכזת את כל הנתונים אודות העובדים והמבקרים במתקנה. הקמת עובד פעם אחת בלבד מתאפשרת בזכות יכולת ההתממשקות של HARMONY עם שאר המודולים (נוכחות, שכר).

מודול זה כולל מתן הרשאות כניסה לפי מתחם, לפי אזור זמן או סוג עובד ומבקר, התראת פריצה בדוא”ל או SMS, מפות אירועים, אין-סוף קבוצות הרשאה, התראות לפי חשיבות, שליטה על שערי חניון מהסמארטפון ועוד.

לפרטים נוספים על HARMONY Security מלאו את הטופס המקוצר מצד ימין או מלאו את טופס יצירת קשר.

harmony-security-mar2016

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

כמיטב המסורת ‘הסינאלית’ כבכל שנה,
| 30/08/2020
אנו גאים ומתרגשים להגיש שי לילדי העובדים והמנהלים העו...
קבוצת T&M מתחדשת עם שעוני נוכחות GPRS של סינאל
| 27/01/2021
קבוצת T&M מתחדשת עם שעוני נוכחות GPRS של סינאל סינאל מצ...
צור קשר