מה זה ניהול כישורי העובד

| 12/07/2017

ניהול כישרונות הוא דרך חדשה של חשיבה של מנהלי משאבי אנוש בחברה, שיטה זו מסייעת למיצוי הפוטנציאל ושימור של העובדים בארגון.

על ידי שינוי הגישה בארדון בהתאמת העובד לתחום עבודה או פרויקט שאליו עובד מתאים עם כישוריו.

איך ניהול כישרון העבוד יכול לשפר את ביצועי כח האדם בארגון:

ניהול כישרונות מחייב שינוי מחשבה ומבנה הערכות של משאבי האנוש בחברה, החל משלב הקליטה והבחנה בין עובדים על ידי חיפוש והדגשת הכישרון של כל עובד בחברה, וכן בשילוב שאר צוותי ההנהלה בחברה שאתור ויישום גישה חדשנית זו.

  • איתור הכשרון של העובדים נמצא כבר בתהליך של שכירת והכשרת העובד לתפקיד ומשרה חדשים.
  • ניהול כישורי העובדים בארגון והתאמת העובד לתפקיד על פי כישרונו הוא המפתח להצלחת העבודה במשימה ושמירה על העובד בארגון במשך שנים רבות.
  • היכולת להדגיש את כישרונו של העובד ולזהות את הכשרון הרצוי בעבודה היא המפתח להצלחת הארגון.
  • כיום, מנהלי משאבי אנוש המחפשים תוכנות ותכונות במערכת ה- ERP שלהם, שיאפשרו להם להדגיש את כשרונות העובדים ולהתאימם לתפקיד הנכון.

משנה למנכ”ל וסמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת סינאל מלל פייווי בע”מ, מר ארז בוגנים, אומר כי אחד האתגרים הגדולים ביותר של כל מנהל משאבי אנוש בעתיד הקרוב הוא יישום כישרונו של העובד ושילוב כישרונו לתפקיד – מרגע שכירת עובדים, וניהול משמרות העובדים.

זהו האתגר של העתידי של כל מנהלי משאבי האנוש, לכל חברה בכל גודל: קטן, בינוני ובעיקר בחברות גדולות המעסיקות מאות עובדים, להשקיע משאבים משמעותיים בניהול פעילות חיונית זו. ארז מוסיף ואומר כי תוכנת הרמוני מבית סינאל מ.ל. פייוויי בע”מ היא מערכת מודולרית שעשתה מהפכה בתחום ניהול כוח העבודה, עם פתרון מקיף תחת קורת גג אחת.

ארז בוגנים מוסיף: “בסינאל יש לנו פתרון ייחודי עם תוכנת הרמוני, הפעילה בתשתית הענן, תכונת הרמוני הינה תוכנה מודולרית ולאחרונה נוסף מודול חדשני “ניהול כישרון העובד” ושיבוץ העובד לתפקיד שמתאים לכישוריו.

 

לפרטים נוספים ורכישת מערכת הרמוני: https://www.synel.co.il/info/harmony-synel/

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

דרוש/ה חשב/ת שכר שרוצה להתקדם ליישום שכר
| 16/03/2022
דרוש/ה חשב/ת שכר שרוצה להתקדם ליישום שכר מיקום ...
יום פינוק לעובדי סינאל חטיבת הביטחון סניף אור יהודה!
| 04/03/2021
🌟יום פינוק לעובדי סינאל חטיבת הביטחון סניף אור יהודה...
צור קשר