נוכחות ובקרה ממבט ראשון עם מערכת זיהוי פנים

| 27/03/2016

מערכת זיהוי הפנים ההיקפית של סינאל מעניקה פתרון מבריק ומשולב של נוכחות ובקרת כניסה.

דמיינו, שבמבט חטוף אחד ניתן לאמת ולאפשר למשתמש להכנס בדלת הכניסה ולהחתים את שעת תחילת המשמרת – בו זמנית. עם טכנולוגיית מערכת זיהוי פנים של סדרת SY-Face מבית סינאל זה אפשרי, וזאת על-ידי מאגר מידע של תבניות דפוס.

טכנולוגיה

תבניות הדפוס נבנות באמצעות סריקת חיישן אינפרא אדום כפול וכך נוצרת מפה המבוססת על מבנה הפנים של המשתמש. מבט אחד יכול לדרוך פונקציות של בקרת כניסה ו/או נוכחות ברמות דיוק גבוהות במיוחד.

אמינות ודיוק

הטכנולוגיה של סינאל יכולה להבדיל בין פנים מאומתות ומתחזה, תמונה דו-מימדית, שיער פנים משתנה, ועוד. אפילו בתנאי אור וחושך שונים, טכנולוגיית מערכת זיהוי הפנים SY-Face מאפשרת רמת אבטחה גבוהה, איסוף מידע נוכחות אשר יחסוך למעסיק זמן, עלויות, ועוד.

היגיינה

סדרת מסופי זיהוי פנים SY-Face של סינאל היא פתרון מושלם לתנאים ומקומות עבודה בהם היגיינה וסטריליזציה הינם בעלי חשיבות גבוהה. באמצעות SY-Face ניתן לאמת משתמשים למטרת נוכחות ובקרת כניסה במבט אחד בלבד תוך שניות, מה שמבטל את הצורך במגע כלשהו על מסך, כרטיס קורא או הקלדת קוד זיהוי אישי.

חסכון בעלויות

בשימוש SY-Face אין צורך בתגי זיהוי מכל סוג שהוא, מגנטי או ברקוד. ביטול העלויות הכרוכות ברכישת התגים או כרטיסים אחרים יסייעו למעסיק להוזיל את עלויות בקרת הכניסה והנוכחות בארגון. דרך עקיפה נוספת המסייעת בחסכון בעלויות היא האופן האפקטיבי בו מנוטרלת האפשרות של “גניבת שעות נוכחות” בהחתמת חבר לעבודה שלמעשה איננו במתקן.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

SY-Face 940 new_logo_smallerSY-Face 940

F910SY-Face 910

SY-Face 920 new_logo_resizeSY-Face 920

f

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל צלם אייל טואג
נזקי הסגר השלישי… האם צפויה התאוששות?
| 25/02/2021
כצפוי, הסגר השלישי הערים על המשק הישראלי קשיים נוספים - ...
Purim Synel 2022
שלושה מרכיבים לרווחת העובד בפורים
| 15/03/2022
מתכון מנצח - שלושה מרכיבים לרווחת העובד בפורים: הפתעות, ...
צור קשר