ניהול יעיל לסידור עבודה

| 18/01/2018

מר ארז בוגנים, משנה למנכ”ל בחברת סינאל מלל פייוויי בע”מ, אומר כי הרמוני סידור עבודה מבית מלל פייווי בע”מ. הוא אחד המודולים אטרקטיבי עבור ארגונים שעובדים במשמרות וימצאו את המודול הזה מאוד יעיל וחסכוני, במיוחד ארגונים אשר מנהלים את נוכחות העבודים ונדרשים לבצע תכנון שבועי באופן יעיל וקל, וכל זאת במרכז עבודה אחד עם בסיס נתונים אחד.

הרמוני מודול סידור עבודה וניהול זמני העבודה של כל עובד הוא אחד המודולים האטרקטיבים עבור ארגונים אשר נדרשים לתכנן משמרות ושמני עבודה של העובדים ומעקב אחר ביצוע שעות עבודה בפועל, המערכת משלבת ניהול נוכחות העובדים ומאפשרת למנהל לבצע תזמון קל ומהיר של תוכנית המשמרות לשבועות הבאים.

המודול מסייע לייעל ולמקסם את המשאב האנושי של הארגון על ידי תכנון עתידי של כל עובדי המשמרת תוך התייחסות לביצועי המשמרות שהעבודים עברו בשבוע שלפני.

באמצעות מודול זה מנהלים יכולים לתכנן שעות עבודה שבועיות לפי תבנית עבודה ואף להקצות עובד לפרויקט מסוים. המנהל אף יכול לראות את כישורי ומגבלות העובד ואף לראות בקשה של העובדים להעדרות עתידית.

המודול זמין במערכת ההרמוני קלאוד ומאפשרת גישה מכל דפדן בכל שלב ומכל מקום, מערכת ההרמוני מאפשרת שילוב ממשקים עם תוכנות משאבי אנוש ותוכנה שכר ומאפשרת יבוא ויצוא הנתונים במבנה

למידע נוסף על מודול סידור עבודה

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

SYNEL SECURITY הטכנולוגיה שמשנה את ההיסטוריה
| 16/06/2016
HARMONY מבית סינאל מלל פיווי- התוכנה המתקדמת בישראל לניהול...
צור קשר