סינאל אנגליה הציגה בתערוכה הבינלאומית BETT 2016

| 24/01/2016

כמידי ינואר, גם החודש נערכה בלונדון תערוכת BETT הטכנולוגית והבינלאומית המוקדשת להדרכה וחינוך. חברות טכנולוגיות גדולות וקטנות מכל העולם הציגו חידושים ופיתוחים. גם סינאל אנגליה השתתפה בתערוכה זו שנעכרה בתאריכים 20 עד ה-23 בינואר 2016.

BETT הוא מקום המפגש העולמי לקהילת טכנולוגיית החינוך, כאשר קרוב ל-35,000 אנשי חינוך ואנשי מקצוע טכנולוגיים מגיעים לתערוכה בכל ינואר כל שנה. השתתפות באירוע היא הדרך הטובה ביותר להכיר את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ולגלות פתרונות חדשניים המעניקים השראה, על מנת לעצב ולשפר את הדרך בה אנשים לומדים החל מכיתת הלימוד ועד לחדר הישיבות.

בביתן של סינאל אנגליה הוצג הפתרון המלא שלנו (ייחודי לסינאל אנגליה בלבד) לענף החינוך. EduReg – תוכנה מבוססת אינטרנט המעניקה פתרונות מודולריים לניהול אינטראקציות התלמידים עם האלמנטים המשותפים של חיי בית הספר. EduReg מספק ממשק פשוט וידידותי למשתמש לניטור נוכחות תלמידים ברישום אלקטרוני מבוסס אינטרנט ובאמצעותזיהוי ביומטרי (טביעת אצבע או זיהוי פנים), ניהול מבקר מאפשר בקרת אבטחה, צפייה בגרפים, ורישום נייד. מוצר זה פותח במיוחד עבור מגזר החינוך באנגליה, למורים יש אפשרות לא רק להעלות הערותיהם, אלא גם לעדכן ידנית סימני רישום. גם להורים יש אפשרות לעקוב אחר נוכחות ילדיהם, הודות ליישום טלפון חכם.  ל-EduReg יש שלושה מודולים שונים – רישום נוכחות, ניהול ארוחות, ובקרת כניסה. גם שעון הדגל של סינאל שעון נוכחות SYNERGY הוצג בתערוכה זו.

הנה כמה תמונות מהביתן שלנו ב-BETT:

synel_uk_bett2

synel_uk_bett3

synel_uk_bett

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

איגרת שכר יוני 2021
| 22/07/2021
  כיצד ניתן לחסוך בהוצאות השכר בארגון שלך מבלי לפגוע בר...
ההתפתחות המבטיחה של שוק בקרת הכניסה הביומטרית
| 04/02/2016
בסוף שנת 2015 פורסם דו"ח סקר שוק בתחום המערכות הביומטריו...
צור קשר