סינאל בחזית המאבק בקורונה – בקרת הכניסה – סינאל סקיוריטי 

| 06/04/2020

בצל משבר הקורונה, זרוע האבטחה ובקרת הכניסה של סינאל, הלא היא סינאל סקיוריטי מקימה את אמצעי הזיהוי והבקרה המתקדמים והבטוחים של סינאל במחלקות הקורונה בבתי החולים בארץ.

ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ”ל סינאל אומר כי “חברת סינאל עמלה על אבטחת המרחב הציבורי במקום הרגיש ביותר – בתי החולים בישראל. לא בכדי נבחרנו להוביל את אבטחת מחלקות הקורונה בבתי החולים, זאת הודות למקצועיות, ניסיון והובלה בלתי מתפשרת של תחום ניהול המשאב האנושי והאבטחה בארגון זה למעלה מ- 30 שנה.”

“את ציוד הקוראים והבקרים המתקדם שלנו הכולל זיהוי בתשתיות שונות: זיהוי ביומטרי זיהוי פנים, תגי קרבה, אינטרקום ומנגנוני אינטרלוק המוודאים סגירת דלת אחת טרם פתיחת הדלת השנייה, תוכלו למצוא מותקנים במחלקות קורונה ייעודיות רבות בישראל.” אומר בוגנים.

“ציוד הבקרים שהותקן כולל את קורא קרבה באמצעות תגים כדוגמת PRX50 וכן בקרי דלתות כדוגמת SY400 ברמב”ם, אסף הרופא, בי”ח ברזילי, מרכז רפואי דורות בנתניה, בי”ח וולפסון, בי”ח נהריה, מכון ויצמן – מחלקת בדיקות קורונה ועוד רבים וטובים.” כך ארז בוגנים.

“באמצעות חטיבת סינאל סקיוריטי הכוללת את מערך בקרת הכניסה של סינאל וכן את חברת הבת לפתרונות אבטחה – אנטקו – אנחנו כאן לוודא שתישארו בטוחים.”

ארז מוסיף כי “בימים טרופים אלו נעננו לצרכי השעה והלקוחות הנדרשים לדווח נוכחות מרחוק וללא מגע וכן פתרונות בקרת כניסה ויצאנו בקמפיינים המאפשרים דיווח מרחוק באפליקציית הרמוני סמארט, שדרוג מסופי נוכחות ביומטריים למסופי זיהוי פנים וכן הזמנת תגי קרבה במחיר מיוחד.”

מודול בקרת כניסה וניהול מערכי אבטחה, הינה טכנולוגיה חדשנית המאפשרת בזמן אמת הגבלת גישה לאזורים ספציפיים,תמונה מלאה של כל גורם באזורים הגאוגרפים של הארגון, תוך ניתוח אירועים ונתונים לפי מיקום, תנועה וליקויים חשודים לצורך אבטחה ארגונית מיטבית מלאה. בקרת כניסה HARMONY :מאפשרת

  • חסכון ויעול בעבודה תוך ניהול ריבוי ספקים והוזלת עלויות.
  • בסיס נתונים משותף ואחיד עם כלל מערכות סינאל בארגון.
  • הקמת עובדים פעם אחת במערכת.
  •  התראות בזמן אמת בהתאם לחוקת עבודה או הגדרות ספציפיות של הלקוח.
  •  זימון מבקרים / ספקים באמצעות מערכת אינטרנטית בזמן אמת.
  • בקרי כניסה ואבטחה תוצרת סינאל מותאמים לפונקציונאליות וצרכי הארגון.

זקוקים לפתרונות בקרת הכניסה שלנו?

לפרטים נוספים לחץ כאן:

בקרת כניסה 2020

רק בריאות וחג אביב שמח מלא בהתחדשות!

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

קבוצת T&M מתחדשת עם שעוני נוכחות GPRS של סינאל
| 27/01/2021
קבוצת T&M מתחדשת עם שעוני נוכחות GPRS של סינאל סינאל מצ...
צור קשר