סינאל הוזמנה לאירוע מתימו”פ בנושא ישראל-סין

| 04/11/2014

 

בתאריך 2 בנובמבר 2014 ערך מרכז התעשיה הישראלית למחקר ופיתוח (מתימו”פ) כנס בנושא ישראל-סין, בהשתתפות משלחת חברות סיניות המעוניינות בשיתופי פעולה עסקיים מול חברות ישראליות מתחומי טכנולוגיית היי-טק שונים. מר ארז בוגנים, סמנכ”ל שיווק חו”ל ופיתוח עסקי של חברת סינאל, נאם אף הוא באירוע.

 

בתאריך 2 בנובמבר 2014 ערך מרכז התעשיה הישראלית למחקר ופיתוח (מתימו”פ) כנס בנושא ישראל-סין, בהשתתפות משלחת חברות סיניות המעוניינות בשיתופי פעולה עסקיים מול חברות ישראליות מתחומי טכנולוגיית היי-טק שונים. בכנס זה נכחו נציגי המדען הראשי, שגרירת סין בישראל, סגן מושל פרובינציית שאנג-דונג/סין, וכאמור חברות משתי המדינות, אשר בחלקן אף חתמו על הסכמי שותפות עסקית.

מר ארז בוגנים, סמנכ”ל שיווק חו”ל ופיתוח עסקי של חברת סינאל, נכח אף הוא באירוע זה והציג בפני המוזמנים את פתרונות ניהול המשאב האנושי הייחודיים של החברה, עם דגש על תוכנת הענן מבית סינאל – HARMONY Cloud.

HARMONY Cloud הוא פורטל ענן המאפשר דיווח, העלאה, הזנה, בקרה וצפייה בנתוני נוכחות העובד וכן ניהול מערכי האבטחה בארגון באמצעות דפדפן וחיבור אינטרנטי. זמינות המידע בכל נקודת זמן ובכל מקום המחובר לאינטרנט, בהתאם להרשאות המוגדרות למשתמשים. כמו כן, המערכת מתממשקת לאפלקציית השליטה באמצעות סמארטפון (טלפון חכם) וטאבלט מבית סינאל – HARMONY Smart, ומופעלת באמצעות הענן אל מול משתמשי הקצה בשטח, תוך שימוש במערכת הלווינים של Google Earth לצורך ניתור וניהול היררכי של העובדים בשטח והמידע המעודכן מול הארגון.

erez_china-israel_04112014

 

 

 

 

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

דרוש/ה סוכן/ת מכירות שטח בתחום בקרת כניסה
| 12/10/2021
דרוש/ה סוכן/ת מכירות שטח בתחום בקרת כניסה מיקום המשרה: ...
צור קשר