סינאל פרסה את חסותה על קבוצת הפועל כרמיאל כדורגל חופים

| 24/05/2018

חברת סינאל מלל פייוויי, כחברה מובילה בארץ ובעולם בתחום מתן פתרונות משולבי חומרה ותוכנה לניהול פעילות העובד בארגון, תומכת בקידום הספורט, החינוך והנוער בישראל מזה שנים, באמצעות תרומה לקבוצות ספורט בענפים שונים.
השנה פרשה סינאל את חסותה על ה”פועל כרמיאל כדורגל חופים” במסגרת הליגה לשנת 2018. במסגרת החסות מדי הקבוצה מותגו עם לוגו סינאל ותהיה חשיפה במגרש במהלך הליגה.

משחק כדורגל חופים מתנהל לרוב כשהכדור באוויר עם מיספרות היפות לעין ובעיטות יעף מהאוויר.

משנה למנכ”ל סינאל, מר ארז בוגנים אמר: “חברת סינאל רואה ב”הפועל כרמיאל כדורגל חופים” דוגמא להתנהלות מקצועית המשלבת ערכים חברתיים וקהילתיים. אנו רואים עצמנו מחוייבים לקהילה ודואגים לשלב תרומה זו במסגרת הפעילות העסקית שלנו. כחלק מתרומתה של החברה למען הקהילה מתחזק הקשר עם הקהילה אף מעבר לספורט גם בתחומים אחרים כמו החינוך ועוד.”

קבוצת “הפועל כרמיאל כדורגל חופים”, פותחת השנה את העונה הרביעית ברציפות במסגרת הליגה. לקבוצה הישגים מרשימים כבר לאחר 3 עונות בלבד: בשנת 2016 עלתה הקבוצה לרבע הגמר. בשנת 2017 עלתה הקבוצה לחצי גמר שלב הפיינל פור, תוך כדי שהקבוצה חתמה עם השחקן הטוב בעולם מאדג’ר מנבחרת כדורגל החופים של פורטוגל.
החזון של הקבוצה הינו למקם את כרמיאל על מפת הספורט בישראל. מר ארז בוגנים הוסיף: “סינאל כחברה מובילה בתחום המשאב האנושי בארגון, מזדהה עם הערכים המאפיינים את הספורט ההישגי בהם: עידוד להישגיות, משחק הוגן, התמדה, חתירה למצויינות ותחרות חיובית.כנותני חסות ראשית לקבוצה, סינאל שמה לעצמה כמטרה ביחד עם הקבוצה להפוך לקבוצת כדורגל החופים הטובה ביותר בישראל עוד בשנת 2018”.
סינאל מזמינה את ציבור לקוחותיה למשחק הראשון שיתקיים ביום שישי ה- 8/6/2018 , בחוף פולג בנתניה.
סגל הקבוצה:
שוערים : גסטון מיזרחה , רון למל
שחקנים : אלון לוי, ציון אזולאי, אופק יפרח, עומר הלוי, דור הלוי, אלחי צברי, שרון גורמזנו, אורן פרטוק
מאמן: נמרוד קוסטיקה

 

 

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

כבוד! הרמוני בין הראשונים ברשימת תוכנות ניהול כח האדם בעולם!
| 23/07/2017
משנה למנכ"ל וסמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק. מר ארז בוגנים, או...
אחראי/ת חומרה לחברת סינאל
| 18/03/2021
 דרוש אחראי/ת חומרה לחברת סינאל מיקום המשרה: פתח תקווה ...
צור קשר