פתרון הזיהוי המתוחכם לבקרת הכניסה בארגון

| 29/02/2016

לסינאל מערכות בקרת כניסה מהמתקדמות בשוק, כאשר מוצרי הדגל בתחום הם מסדרת מסופי זיהוי הפנים SY-Face. אחד המסופים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה החולפת הוא מסוף SY-Face 940.

SY-Face 940 הוא מסוף זיהוי הפנים מבית סינאל מלל פייוויי המובילה בסליקה פנסיונית, ניהול נוכחות והפקת שכר העובד בארגון. מדובר במסוף ייחודי המצוידבשני סנסורים עם אלגוריתם מתקדם העושה שימוש בתווי פנים של האדם בצידו השני של הסורק לשם זיהוי. האלגוריתם מבוסס זיהוי פנים בטכנולוגיית D2 ו D3, כאשר שילובה מאפשר זיהוי מדויק ואמין.

המסוף משמש אפליקציות נוכחות עובדים ובקרת כניסה לאזורים ממודרים כגון התוכנה הייחודית של סינאל HARMONY. המסוף SY-Face 940 מספק פתרון ביומטרי היגייני ללא מגע יד אדם לארגונים כגון בתעשיית המזון, כימיקלים, ביוטכנולוגיה או לכל ארגון החפץ בבקרת כניסה מהירה ואסטטית. באמצעות SY-Face 940 מוסר אין צורך בתגי עובדים ושימוש בלתי אתי בהם, מה שעלול לקרות כאשר עובד הזדהה כעובד אחר שאינו נמצא כלל במתקן.

זיהוי המשתמש נעשה באמצעות מבט מהיר ואינטואיטיבי של העובד לתוך צג ובתוך שניות העובד מזוהה ותנועתו נבדקת ונרשמת. הזיהוי מדויק ומהיר, ללא מגע אדם ומותאם לסביבת עבודה בתוך מבנים כאשר התאורה חשוכה יחסית. למסוף בקרת כניסה SY-Face 940 פתרון ייחודי של שיחזור אירועים בעזרת תמונת העובד או המדווח ורמקולים חיצוניים המאפשרים התראות קוליות.

לפרטים נוספים על SY-Face 940 או על סדרת מסופי בקרת כניסה מבוססי זיהוי פנים של סינאל, מלאו את הטופס המקוצר מימין או כתבו לנו market@synel.co.il.

SY-Face 940 new_logo_smaller

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

ארז בוגנים בתחפושת מקורית
מה ניתן ללמוד מתחפושות וליישם בעסקים?
| 16/03/2022
אנחנו 24 שעות אחרי מסיבת פורים שהתקיימה אתמול, קשה לתאר ...
איגרת שכר יוני 2021
| 22/07/2021
  כיצד ניתן לחסוך בהוצאות השכר בארגון שלך מבלי לפגוע בר...
צור קשר