קבוצת T&M מתחדשת עם שעוני נוכחות GPRS של סינאל

| 27/01/2021

קבוצת T&M מתחדשת עם שעוני נוכחות GPRS של סינאל

סינאל מציגה שוב יכולות ביצוע גבוהות בהתקנות שעוני נוכחות מתקדמים והפעם זו קבוצת T&M אשר נתנה לנו את הזכות להראות את יכולותינו כחברה מקצועית עם ניסיון עשיר בתחום הנוכחות והאבטחה.

למי שלא מכיר, קבוצת T&M ISRAEL הינה ספקית שירותים מובילה בפריסה ארצית המספקת מענה בארבעה תחומים עיקריים – אבטחה, מוקד ומתח נמוך, ניקיון ואחזקה ומיקור חוץ.  סניפיה המרכזיים של הקבוצה ממוקמים בתל אביב, ירושלים, נמל התעופה בן-גוריון, חיפה, השרון ובאר שבע.

“מבצע ההתקנה בפרויקט זה ראוי להערכה. מדובר בהתקנת 128 שעוני GPRS ברחבי הארץ לדיווחי עובדים ואיסוף בענן תחת לוח זמנים צפוף ביותר”. מר. ארז בוגנים, משנה למנכ”ל” זה לא סוד שכל המתקינים שלנו עוברים הכשרות מקצועיות ובעלי הסמכות מתאימות, כך שידעו לתת את המענה והפתרון המקצועי ביותר ובזמן הקצר ביותר”.

 

מר. ארז בוגנים, משנה למנכ”ל מוסיף כי מה שמדהים לא פחות מביצוע ההתקנה המהירה היה האפיון הסופר מקצועי והטכנולוגיה שנבחרה בסופו של דבר. ארז בוגנים מסביר כי “שעוני GPRS של סינאל הם שעונים המאפשרים החתמת נוכחות ללא כל צורך בתשתית אינטרנט! יש להם תשתית תקשורת באמצעות SIM סלולארי”. זה מתאפשר בזכות מודול של תקשורת סלולארית שדואג לתקשורת אמינה ומהירה ביותר גם במקרה של כשל בקו או “דחיסה” בקווי הטלפון הרגילים.

המטרה של סינאל לתת פיתרונות שמחזיקים בטווח הארוך ובפרויקט הנ”ל הצלחנו.

חטיבת שמירה ואבטחה מקבוצת T&M ISRAEL מונה כ- 4,500 עובדים המשמשים כמאבטחים, שומרים ובודקים במתקני אבטחה וקניונים ולכן יש חשיבות לאיכות ההתקנה ולקבלת דיווח אמין ומהיר ביותר.

“אין לנו מקום לטעויות, הכל צריך לעבוד ולהיות תקין כל הזמן בשביל הלקוח”. סינאל מספקת לכל לקוח מענה המותאם בדיוק לצרכיו וליכולותיו כך שהלקוח מקבל איכות שירות ייחודית.

לסינאל מוצרי דגל רבי בתחום הנוכחות והאבטחה הפיזית והכל בטכנולוגיה כחול-לבן. התקנות, מכירה ושירות בכל רחבי הארץ.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

למה לפרוש בגיל 67?
| 03/08/2018
המשק הישראלי, ששיעור האבטלה בו הוא למעשה אפס, ימשיך ליה...
מערכת דיווח נוכחות בענן? יש חיה כזו
| 08/06/2016
HARMONY CLOUD הפתרון האידאלי לניהול המשאב האנושי בארגונים ק...
צור קשר