ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל צלם אייל טואג

תפקידה של מערכת נוכחות עובדים בעסקים לאחר הסרת המגבלות על הפעילות במשק

| 26/04/2021

הסרת המגבלות על הפעילות במשק ופתיחת המסחר והשווקים הובילו מצד השכירים לעליות חדות של משיכות מזומנים מהכספומטים הבנקאיים ומצד המעסיקים להתייעלות ארגונית בעסק.

בעוד שזמני עבודה ונוכחות עובדים הינם ההוצאה הגדולה ביותר של מעסיקים, עבור מרבית השכירים העובדים בתעריף שעתי, זוהי הדרך היחידה להכנסה. אז איך מצליחים להיות עסק רווחי יותר ושאינו פוגע ברווחת העובדים שלו – מערכת נוכחות הרמוני.

מערכות נוכחות עובדים דואגות לכך שהמעסיק ישלם במדויק עבור שעות העבודה של העובדים השכירים שלו ולמרות שבכל עסק, שבוע העבודה נראה אחרת, ברובם יש לפחות חמישה ימי עבודה ושעות העבודה במשרה מלאה הינן כ- 42 שעות שבועיות.

נכון, קיימים גם תפקידים בתעשייה שבהם ימי העבודה ושעות העבודה מתרחקים ומגיעים אף ל-72 שעות שבועיות ולכן במשרה כזו על אחת כמה וכמה נדרשת מערכת נוכחות מהימנה.

שעות העבודה בענפים רבים השתנו בתקופת המגבלות. חלק גדול מהעובדים עברו לעבוד מהבית, מעסיקים החליטו לעבוד במתכונת מצומצמת יותר עם פחות כוח אדם ובשעות פעילות קצרות יותר.

לדבריו של מר ארז בוגנים, מנכ”ל סינאל: “אין ספק שמיד לאחר הסרת המגבלות על הפעילות במשק, היה צפוי שיהיה שינוי חד ופחות סלחני מצד המעסיקים. להזכירכם כי עלות הסגר השלישי למשק הישראלי הסתכמה בכ- 35.5 מיליארד שקל. כך עולה מחישוב שביצע המכון הכלכלי-חברתי מרכז מאקרו ולכן מערכת נוכחות היא כבר יותר מסמל סטטוס של חברה או ארגון מסודר אלא היא סמל סטטוס למעסיקים שרוצים להיות יעילים יותר וחשוב להם גם שרווחת העובד לא תפגע”.

לאחר הסרת המגבלות על הפעילות במשק, עסקים רבים חזרו עם תובנות רבות והתחילו לעשות שינויים אסטרטגים והחלו לעבוד תחת נהלי נוכחות כדי למקסם את כח העבודה ולהביא מקסימום תוצאות.

מערכת נוכחות מאפשרת למעסיקים להיות בטוחים בתשלום שעות העבודה עבור העובדים שלהם בצורה הגונה ומסודרת. כל מעסיק צריך שיהיו לו נהלים מסודרים לגבי נוכחות ודיווח בעבודה. כך שמי שלא ימלא אחר אותם הנהלים יפגע אך בצורה ההגונה ביותר, שכן רישום הנוכחות מהווה בסיס לתשלום שכר העובד.

סינאל מלל פייוויי הינה אחת מהחלוצות בארץ בתחום נוכחות ושכר עם פתרונות ניתוח מעמיקות של שעות העבודה והמרתן ישירות לשכר. סינאל מציעה פתרונות נוכחות ממוקדים בדיווחי נוכחות, ניהול משימות ועלויות עבודה כדי לכמת את איכות התפוקה לאורך יום עבודה.

לדבריו של מר ארז בוגנים, מנכ”ל סינאל: “פתרונות הנוכחות כבר מזמן אינם מתאימים רק בעבור גופים גדולים כמו משרד הביטחון ורשות החדשנות אלא שקיימים המון עסקים בינוניים אשר מעסיקים כוח אדם איכותי אך עובדים בצורה לא יעילה. מערכות נוכחות נותנות לעסקים כאלו את הכלים לצמוח ולגדול בזכות שיטות ניהול מודרניים אשר לעיתים מזכירים אופי הייטקיסטי-ביצועיסטי ומאפשרים למדוד, לכמת ולאחר מכן להסיק מסקנות חשובות בכדי לשפר את ההתנהלות בעסק ולהנות מהוצאות נמוכות יותר ומהכנסות גבוהות יותר, כך שניתן להשקיע באפיקי שיווק העסק ובהשקה של מוצרים חדשים.

“כתוצאה מניהול מודרני, העובדים באים לעסק כדי לעבוד וצומחים ביחד איתו. בגלל שניתן לכמת ולמדוד את יום העבודה כך המשימות נהיות ברורות יותר, העובדים לוקחים אחריות ומעורבים יותר, הגישה משתנה לראש גדול יותר וההספקים רצויים יותר.”

לדברי מר ארז בוגנים: “הפתרונות של חברת סינאל נמצאים אצל מעל ל – 10,000 ארגונים, חברות ועסקים בארץ וזה מאפשר לנו לשפר את המערכת לרמות איכות גבוהות. בכל פעם שיש דרישה מיוחדת מהלקוחות שלנו, אנחנו יוצאים לדרך, מתכננים, מפתחים ויוצרים פיתרון מדויק בהתאם לדרישה וככה כל העסקים האחרים מרוויחים מערכת נוכחות משוכללת ביותר אשר לא עוצרת ונהיית טובה ומותאמת יותר מיום ליום כדי שכל עסק, לא משנה מה גודלו יפיק יותר בפחות.”

לפרטים נוספים מערכת נוכחות הרמוני של סינאל – לחצו כאן

 

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

Synel
סתיו 2012
| 02/05/2019
חדשות סינאל - סתיו 2012 כל החדשות ב- PDF...
כך תוכל אומת הסטארט אפ לחולל טרנספורמציה דיגיטלית במשק
| 25/06/2019
מאת ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל עוד בחירות...
צור קשר